OOO Panie PRZEGINASZ - PRZEGINASZ i to mocno. Co czasem jest moją winą to jest moją winą i się do tego przyznaję ale tu jest przegięcie po stronie klienta!
To w takim razie teraz ja opowiem klientom jak Pan zamawia!
Otóż zamówienie jako zamówienie jest z nazwiska " Miroslav Lielbon ".......
.......Nie wydaje mi się to powodem do lamentu i paniki.
To w takim razie teraz ja opowiem klientom jak Pan zamawia!
Otóż zamówienie jako zamówienie jest z nazwiska " Miroslav Lielbon ".......
.......Nie wydaje mi się to powodem do lamentu i paniki.
W dniu dzisiejszym odebrałem przesyłkę i zamówione osie są bez zarzutu. Zatem zamówienie zostało prawidłowo zrealizowane, co dowodzi, że sklep działa RZETELNIE.
Przemyślałem sobie parę spraw i doszedłem do wniosku, że zareagowałem zbyt emocjonalnie i zbyt impulsywnie na początkowy brak kontaktu ze sprzedającym - bo kontakt -choć z opóźnieniem - to przecież nastąpił.
Dlatego też na ręce Pana Piotra chciałem złożyć PUBLICZNE PRZEPROSINY, a jego sklep polecić kupującym.
Storch