To co się znajduje w Urzędzie Wojewódzkim to jednak co najwyżej koncepcja urbanistyczna a nie plan miasta.
Póki co, nie ma i nie było dwujezdniowej ul. Kolumba i Tamy Pomorzańskiej. Na skrzyżowaniu Budziszyńska/Włościańska/Dobrzyńska nie ma żadnego ronda. I portu też nie było żadnego.
Tor z punktu 9 kończył się niewiele dalej, w punkcie rozładunku cystern z gazem. Resztki tego punktu to ruiny budynku/strażnicy na zdjęciu z punktowcami na Klemensiewicza w tle. Przed samym wjazdem na teren zakładu krzyżował się pod kątem prostym z torem idącym w kierunku punktów 10-11.
Co do ulic to się z tobą zgadzam - dlatego też o nich nie wspominałem. Wiem, że jest to koncepcja urbanistyczna i jak na razie nie zapowiada się, żeby ją kiedykolwiek zrealizowano.
Natomiast, co do układu torów - jest to dla mnie interesująca wiadomość, bo jeżeli faktycznie tory się kończyły w pobliżu punktu nr 9, a te prowadzące do punktów 13,14 i 15 są również tylko koncepcją urbanistyczną, to w takim razie nadal otwarte pozostaje pytanie, w którym miejscu znajdował się port, do którego docierały pociągi korzystające z CPO?. O tym, że CPO docierała do portu wspominają źródła niemieckie, poświęcone tej linii i może nie znajdował się w tym miejscu, które wskazuje plan (punkty 13,14 i 15), ale gdzieś w tym rejonie miasta on był.
Może ma ktoś jakieś stare zdjęcia z tej części miasta?