W tym okresie eksploatacji i z tym numerem mało realne żeby miała ASa. Produkcję ASa zakończono na początku lat 80-ych i ZW-1 go zastąpił tak na wagonach jak i lokomotywach produkowanych potem, plus wymiany w naprawach.
Z tego co patrzyłem w necie wydaje się że na zdjęciach jest ZW-1 czyli to:
Poniżej fragment zdjęcia pierwowzoru ze strony „Ilostan pojazdów trakcyjnych”. Zdjęcie datowane na 23.09.2001. Lokomotywa ma jeszcze sprzęg ASa.
Co do zasady na pewno masz rację. W latach 80tych montowano już sprzęgi ZW-1. Również prowadzono wymianę na ZW-1 w trakcie napraw rewizyjnych. Nie było to jednak regułą. Jeszcze w tym roku wykonywałem pomiary na EP07 w barwach IC, która była wyposażona w sprzęgi ASa. Z kolei inna EU07 IC miała skrzynki z przewodem ze sprzęgu ASa, ale skrzynki z gniazdem były już ze sprzęgu ZW-1. Poza tym sprzęgi ASa pozostawiono do dziś w większości ET22, zapewne z racji tego, że ich domeną są głównie przewozy towarowe. Tak więc jedynie na bazie dokumentacji zdjęciowej można określić wyposażenie danego pojazdu, ale wyłącznie na czas wykonania zdjęcia. Chwilę później sytuacja mogła ulec zmianie.
Jak by nie było dziękuję, za zwrócenie uwagi na ten element. Wykonałem w mosiądzu wzory i odlewy obydwu sprzęgów, ale do czasu Twojego postu nie znałem oznaczeń tych sprzęgów – pomiary wykonywałem w plenerze, na taborze.