O ile wiem, to numeracja wagonów sypialnych była jeszcze bardziej skomplikowana, niż opisuje to kolega Kilanowski, bo niektóre egzemplarze przy dostawie z fabryki dostawały od razu numer z innej grupy (np. za wcześniej skreślony wagon z poprzedniej dostawy). Nie można więc chyba zakładać, że jeżeli wagony G79 miały numery od 050 do 129, to wcześniejsze G77 miały na pewno numery od 000 do 049. Nie mówiąc już o zmianach numerów po naprawach i przebudowach, o czym zresztą wspomina kol. Kilanowski. Opis systemu numeracji wymagałby oddzielnego artykułu, dlatego też Andrzej Etmanowicz nie podał informacji na ten temat w swoim artykule w ŚK.
Niezaleznie od wszystkiego, podtrzymuję swoją tezę, że wszystkie modele Tilliga są oparte o typ G79. Podanie oznaczenia G77 na modelu ICCC nie jest pomyłką, tylko świadomym pójściem w pewnym sensie na łatwiznę: wszystkie wagony sypialne, poza pierwszą serią G67, która miała okna w obu przedziałach WC (od strony przedziałów, późniejsze wagony miały takie okno tylko na jednym końcu) różniły się drobnymi szczegółami, więc wykorzystano ten sam model bazowy do stworzenia innej wersji - znamy to nie tylko z produkcji Tilliga. Jeszcze raz polecam artykuł Andrzeja w ŚK 7/2001.