Dziękuję Marek. Próbuję ułożyć szlak tej kolejki na obecnej mapie drogowej. Najbardziej interesuje mnie układ torów na stacji Zieliniec po zmianie szerokości toru z 600 na 750 mm. Z książek Twojej oraz p. Musiałowskiego, a także z moich dociekań na miejscu wynika, że patrząc w kierunku Pyzdr tor kolejki biegł na południe, niedaleko kościółka i PGR (lub RKS), następnie przecinał drogę Zieliniec-Bieganowo, skręcał w lewo i biegł równolegle do tej drogi (była tutaj chyba ładownia z jednym torem), następnie przed trójkątnym skrzyżowaniem dróg (Neryngowo-Zieliniec, Bieganowo-Zieliniec, Solokniki-Zieliniec) tor skręcał w prawo w tym miejscu była stacja docelowa, tzn. tutaj zatrzymywały się pociągi osobowe lub towarowo-osobowe.
Zieliniec i okolice, to również moje rodzinne strony, więc do kolejki wrzesińskiej mam ogromny sentyment i poznałem ją dawno temu z opowiadań moich wielkopolskich cioć-seniorek, urodzonych jeszcze w XIX wieku. W każdym razie moja ciocia z Zielińca gdy jechała do Śniecisk podróżowała najpierw kolejką wrzesińską, następnie przesiadała się na pociąg normalnotorowy, a w Środzie znów na wąskotorówkę.