Fleischmann wykonał model BR38 z trzema rodzajami tendra :
- 2'2T21,5 klasyczny pierwowzór dla BR38 na DRG/DR/DB/PKP
- 2'2T30 wannowy stosowany do BR38 już jako BR038 w epoce IV na DB
- 2'2T31,5 tender od BR39 ( i ten jest w konwersji Ranger'a )
( bliższych szczegółów zastosowania tego tendra do BR38 na DB nie znam ale można się domyslać że po likwidacji serii BR39 - dodatkowe 10m3 wody było powodem wymiany tendrów na niektorych BR38 ).
Przy czym oba tendry 2'2T21,5 i 2'2'T31,5 są konstrukcji pruskiej na wózkach Diamond ... co może wprowadzić w błąd .
Na zdjęciu prawidłowy tender do konwersji na Ok1 PKP.
- 2'2T21,5 klasyczny pierwowzór dla BR38 na DRG/DR/DB/PKP
- 2'2T30 wannowy stosowany do BR38 już jako BR038 w epoce IV na DB
- 2'2T31,5 tender od BR39 ( i ten jest w konwersji Ranger'a )
( bliższych szczegółów zastosowania tego tendra do BR38 na DB nie znam ale można się domyslać że po likwidacji serii BR39 - dodatkowe 10m3 wody było powodem wymiany tendrów na niektorych BR38 ).
Przy czym oba tendry 2'2T21,5 i 2'2'T31,5 są konstrukcji pruskiej na wózkach Diamond ... co może wprowadzić w błąd .
Na zdjęciu prawidłowy tender do konwersji na Ok1 PKP.
Ostatnio edytowane:
- 3
- 1
- Pokaż wszystkie