• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Taka tam moja kolekcja pociągów

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.198 504 30
#26
Te wagony Brawa tworzą cały skład?
Skład "Rheingolda" bywał różny. Podstawowy skład to bagaż, dwa wagony 1 klasy (w tym jeden z kuchnią) i dwa wagony 2 klasy (też jeden z kuchnią). W zależności od potrzeb skład był wzmacniany dodatkowymi wagonami, czasem też prowadził dodatkowy wagon bagażowy na drugim końcu składu. Podstawowa trasa biegła z Hoek van Holland lub z Amsterdamu (różnie w różnych okresach) do Bazylei i dalej do różnych miast w Szwajcarii. Tak że wszystkie wagony dojeżdżały do Bazylei, a część wagonów jechała dalej. O "Rheingoldzie" i jego modelach rozmawialiśmy w specjalnym wątku w dziale "Koleje innych krajów", ale jeszcze przed ukazaniem się ostatnich modeli Brawy.
 

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.976 10 2
#27
OP
OP
P
Reakcje
145 11 0
#29
Spoko Panowie, póki nie ma jakichś komentarzy, że coś jest bezsensowne to nie mam z tym problemu. A tak przy okazji to czy ktoś ostatnio wypuścił BR 18.5 lub może AE 4/7 bo jeszcze nie mam loka do tego składu.
 

qwertas

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.589 51 2
#31
Polecam modele:
1) Fleischmann 4119, 411901, 411971 - to modele maszyn S3/6 wyprodukowane w latach bodajże 1923-1924 (serii k) w malowaniu DRG. Z tymi numerami katalogowymi Fleischmann wypuścił parowozy z numerami bocznymi 18 501 i 18 504.

2) Roco 63361, 63372, 63358, 63359 - to modele maszyn S3/6 wyprodukowane w latach 1908-1911 (serie a, b i c) w malowaniu DRG. Wyszły parowozy z numerami bocznymi 18 402, 18 411, 18 417. Choć nie wiem czy akurat te parowozy ciągnęły Rheingolda w latach międzywojennych.

3) Liliput L104013 - pozycja wręcz obowiązkowa ;) To wiekowo jest już "babunia", ale poziomem szczegółów trzyma ciągle dobry poziom. To model ex badeńskiej IVh - te maszyny ciągnęły Rheingolda pomiędzy Mannheim a Bazyleą. Ten akurat parowóz ma numer boczny 18 314.
 
OP
OP
P
Reakcje
145 11 0
#33
Polecam modele:
1) Fleischmann 4119, 411901, 411971 - to modele maszyn S3/6 wyprodukowane w latach bodajże 1923-1924 (serii k) w malowaniu DRG. Z tymi numerami katalogowymi Fleischmann wypuścił parowozy z numerami bocznymi 18 501 i 18 504.

2) Roco 63361, 63372, 63358, 63359 - to modele maszyn S3/6 wyprodukowane w latach 1908-1911 (serie a, b i c) w malowaniu DRG. Wyszły parowozy z numerami bocznymi 18 402, 18 411, 18 417. Choć nie wiem czy akurat te parowozy ciągnęły Rheingolda w latach międzywojennych.

3) Liliput L104013 - pozycja wręcz obowiązkowa ;) To wiekowo jest już "babunia", ale poziomem szczegółów trzyma ciągle dobry poziom. To model ex badeńskiej IVh - te maszyny ciągnęły Rheingolda pomiędzy Mannheim a Bazyleą. Ten akurat parowóz ma numer boczny 18 314.
Osobiście wolałbym coś z datami pomiędzy datami rewizji ale jak nie ma co się chce to kupuje się to co jest. ;)
 
OP
OP
P
Reakcje
145 11 0
#37
To chyba najkrótszy push-pull IC2 jaki ktokolwiek widział ;-) a dlaczego taki? Bo konfigurowałem CV w wagonie sterowniczym aby funkcje całego składu były kontrolowane z poziomu lokomotywy.
IMG_3176a.jpg
IMG_3177.jpg
IMG_3178.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
P
Reakcje
145 11 0
#38
No to LS Models zrobił mi prezent na święta. Zestaw wagonów EC 8/9 Hamburg Zurich.
IMG_3194.jpg
IMG_3195 kopia.jpg
IMG_3196.jpg
IMG_3197.jpg
IMG_3198.jpg
IMG_3199.jpg
IMG_3200.jpg
IMG_3201.jpg
IMG_3202.jpg

Wagony prezentują się świetnie, waga też odpowiednia. Pozostało uzbroić je w oświetlenie oraz pasażerów i będą w pełni gotowe.
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Kolekcje 292

Podobne wątki