Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Szanuję trud wykonanej pracy, ale wagony wyglądają nierealnie.
1. Nie pamiętam poza wybitnie ciężkimi zimami aby do pociągów włączano tak brudny tabor.
2. Polecam obserwację na gruncie lub na podstawie zdjęć jak wygląda sprawa odsłoniętych zasłonek.
3. Takie graffiti to domena EZT, wagony były w 99% wolne od bohomazów.
4. Tak jak powyżej wyglądały wagony odstawione w wagonowniach i nadają się tylko do symulacji jazdy na naprawę do ZNTK.
Szanuję trud wykonanej pracy, ale wagony wyglądają nierealnie.
1. Nie pamiętam poza wybitnie ciężkimi zimami aby do pociągów włączano tak brudny tabor.
2. Polecam obserwację na gruncie lub na podstawie zdjęć jak wygląda sprawa odsłoniętych zasłonek.
3. Takie graffiti to domena EZT, wagony były w 99% wolne od bohomazów.
4. Tak jak powyżej wyglądały wagony odstawione w wagonowniach i nadają się tylko do symulacji jazdy na naprawę do ZNTK.
Ja bym Ci pokazał, jaki tabor jeszcze do niedawna kierowano na trasy np. do Lublina - na Warszawie Zachodniej z daleka można było poznać właśnie po wyglądzie pociąg jadący na wschód Polski. Niestety nie mam takiej możliwości.
Ja bym Ci pokazał, jaki tabor jeszcze do niedawna kierowano na trasy np. do Lublina - na Warszawie Zachodniej z daleka można było poznać właśnie po wyglądzie pociąg jadący na wschód Polski. Niestety nie mam takiej możliwości.
A to ciekawe, ponieważ ja nie jestem w stanie wytypować kierunku, w którym pojedzie dany skład ze względu na wygląd (brud/czystość/zapuszczenie/bohomazy).
Między Warszawą a Lublinem najbrudniejszy i najgorzej utrzymany tabor stanowiły EN57 z WWK, mołdawski wagon Warszawa-Kiszyniów, odeski wagon Warszawa-Odessa (w Kasztanie), charkowski Warszawa-Charków (w Kijów Ekspresie) i czasem coś ubogiego wystawiła wagonownia Zagórz. Pozostały tabor prezentował standard ogólnopolski lub ogólnoukraiński dla komunikacji "wschód-zachód".