Postanowiłem zapytać,
Mariusz wkładasz tyle pracy w tworzone przez Siebie waloryzacje SP/SU45, a mimo to pozostawiasz nieruszone/fabryczne wsporniki do mocowania tabliczek sygnałów końca składu. Producent wymyślił te elementy jako wkładane od czoła i ok., tyle że powinny mieć one kolor czoła lokomotywy tzn. w SP45-099 kolor żółty, w SP45-172 kolor zielony. Z mojego punktu widzenie jest to jeden z podstawowych detali, nad którym należy popracować w przypadku modeli Piko tej serii lokomotyw. Wystarczy wkleić detal na stałe, zaszpachlować od czoła i z tyłu (przednie krawędzie nóg wsporników powinny się licować z czołownicą), a następnie wszystko pomalować według schematu opisanego powyżej. Nakład pracy w porównaniu z czasochłonnością reszty wykonywanych przez Ciebie prac wydaje się żaden. Zastanawia mnie powód Twojej decyzji o nie ingerowaniu w te "duperele". Piszę o tym bo uważam, iż w łatwy sposób modele tej serii lokomotyw będą trochę świetniejsze niż świetne.