Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Doszły mnie słuchy, że PKP Cargo zmieniło DSU lokomotyw SU46 (i ET21) wprowadzając w nich zapisy mówiące o konieczności wykonywania napraw okresowych omawianych maszyn nie rzadziej, niż co 8 lat (dotychczas była tam mowa jedynie o przebiegu - bodajże 500 000 km). Niestety może to oznaczać odstawienie większości SU46, bo 8 letni okres od ostatniej rewizji im już minął.
Oby nie zwiastowało to końca eksploatacji tych pięknych lokomotyw.
30 stycznia 2016 roku - stacja Toruń Wschodni - SU46-023 luzem jako pociąg LTS 653001 relacji Węgliniec - Olsztyn Główny, podczas postoju na stacji, najprawdopodobniej celem wymiany mechanika. "Suka" udaje się do Olsztyna w celu podjęcia eszelonu. Na ostatnich zdjęciach, widoczna w tle manewrująca SM42-1018.
Niewiele mogę pomóc ale mam zdjęcia podwozia lokomotywy SU46 035, którą obfotografowałem w Opolu na szopie. Ogólnie układ hamulcowy tej lokomotywy jest bardzo podobny do układu hamulcowego lokomotyw SM31 pod względem ilości i rozmieszczenia cylindrów hamulcowych.
Dzięki, chodzi mi o takie zdjęcia jak 1 i 4-te
co nie znaczy że pozostałe są do niczego -też się nadadzą
Jeśli ktoś ma podobne do 1 i 4 to proszę o wklejenie
Projektuję model w 1:25 i jest to bardzo ważne
Pozdrawiam
ps. podobno już tylko 3 Suki są w ruchu !!!, jak pójdą w odstawkę to KONIEC !!!