Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kilka moich fotek tych pięknych maszyn. Na początek królestwo SU46 czyli MT Żagań.
06.04.1996 MT Żagań SU46-037;029;041
29.12.1995 MT Żagań SU46-027 w długim oczekiwaniu na naprawę okresową,nie pamiętam jaką,ale się tej naprawy niestety nie doczekała.
29.12.1995 MT Żagań SU46-037 w nietypowym malowaniu była przygotowywana do jakiegoś pociągu.
29.12.1995 Niegosławice SU46-048 z popołudniowym pociągiem 67331 z Głogowa do Żagania,akurat wsiadałem potem do tego pociągu z rodzinką do Szprotawy na zakupy.
30.04.2010 Zajączkowo Tczewskie ZTA SU46-041 z tow. chyba w kierunku Starogardu Gdańskiego zrobione z dawnego wiaduktu nad torami.
Ten ozdobnik w postaci stylizowanych piór przełożono chyba na 011, która jeździła z czymś takim do czasu przemalowania w czerwone barwy PKP Cargo.
A ma ktoś fotkę 051 z okresu jak stacjonowała w Żaganiu? Była długo odstawiona z powodu awarii silnika i uruchomiono ją na krótko przed oddaniem do Gdyni.
To coś pechowy silnik zamontowany był w SU46-051, gdyż już w Gdyni z powodu uszkodzenia wału korbowego wyłączona była z eksploatacji w okresie wrzesień 2001 - październik 2002.
Ten ozdobnik w postaci stylizowanych piór przełożono chyba na 011, która jeździła z czymś takim do czasu przemalowania w czerwone barwy PKP Cargo.
A ma ktoś fotkę 051 z okresu jak stacjonowała w Żaganiu? Była długo odstawiona z powodu awarii silnika i uruchomiono ją na krótko przed oddaniem do Gdyni.
Zgadza się Andrzeju 051 też długo stała, właśnie obok 027 z lewej strony(na moim zdjęciu) to była maszyna o najwyższym nr w Żaganiu i dziwiło mnie, że taka maszyna stoi i niszczeje, władze PKP czyli urzędasy to marnotrawcy wspólnego majątku narodowego ! . Żałuję że wtedy tak mało zdjęć porobiłem jak byłem w Żaganiu ale niestety nie miałem więcej filmu, a tym bardziej pieniędzy, uczyłem się wtedy więc nie było stałego dochodu. Pamiętam, że 020 już po spaleniu stała w środku w hali i też żałuję że jej nie sfociłem. Dosłownie w 12.1994 jak byłem u rodziny w Niegosławicach to 020 kilka razy mnie ciągnęła jak jechałem pociągiem jako pasażer i to było ostatni raz jak ją widziałem czynną.
Zdjęcie SU46 032 zostało wykonane na terenie Żagańskiej szopy. Tego tendra niestety nie mam na innych fotach ale tak Na szybko z tamtejszych ciekawostek znalazłem:
To nie są zdjęcia z Żagania. Tam nie ma takiej wieży ciśnień, a przede wszystkimi nie ma sieci trakcyjnej, którą widać na drugim zdjęciu.
[DOUBLEPOST=1490855186][/DOUBLEPOST]
- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,57368,0,HCP_303D_SU46_051.html
- autor: gruubas
- opis: "17 maja 2011 - Lomotywownia Zajączkowo Tczewskie. SU46 stoi i czeka na lepsze czasy na torach postojowych."
- komentarz: Podany błędny miesiąc, zdjęcie powstało w sierpniu.
- źródło: http://www.fotokolej.pl/img15319.search.htm
- autor:
- opis: "Zajączkowo Tczewskie. SU46-051 stoi odstawiona na bocznym torze. Z boku widoczna jest Łajka SM42-557"
- komentarz: 21 listopada 2012 roku