Długość składów to kwestia umowna. To taki kompromis pomiędzy tym, co chcesz, a tym na co pozwala makieta.
Średnio-długi skład, realistyczny, to między 5-7 wagonów na pociągi międzyregionalne, czy dalekobieżne.
Ty masz dużo miejsca, więc taki 7-wagonowy skład będzie zacnie wyglądał na stacji i na szlaku.
Jeśli chodzi o równię stacyjną, to nie musi być zupełnie płasko. Obecne stacje wyglądają tak, że jednak te tory są na "nasypach" (wysokich podtorzach), a sama równia jest niżej. Przez co jest może ciut bezpieczniej, bo ludzie nie mają jak przechodzić przez tory w nieodpowiednich miejscach, bo trudniej.
Ale jak najbardziej możesz całość osadzić na korku.
Radziłbym jednak dobrze przemyśleć kwestię samego osadzenia stacji, dworca i przyległości. Zrywanie korka jest żmudne ....przerabiałem.
Średnio-długi skład, realistyczny, to między 5-7 wagonów na pociągi międzyregionalne, czy dalekobieżne.
Ty masz dużo miejsca, więc taki 7-wagonowy skład będzie zacnie wyglądał na stacji i na szlaku.
Jeśli chodzi o równię stacyjną, to nie musi być zupełnie płasko. Obecne stacje wyglądają tak, że jednak te tory są na "nasypach" (wysokich podtorzach), a sama równia jest niżej. Przez co jest może ciut bezpieczniej, bo ludzie nie mają jak przechodzić przez tory w nieodpowiednich miejscach, bo trudniej.
Radziłbym jednak dobrze przemyśleć kwestię samego osadzenia stacji, dworca i przyległości. Zrywanie korka jest żmudne ....przerabiałem.