PO długich rozmyślaniach, doszedłem do wniosku że musze zrobić pewną modernizacje na stacji. Dlatego zabrałem sie do wymiany 3 moich skrzynek, na których są perony i tory stacyjne. Moja decyzja podparta była kilkoma argumentami:
-fatalny montaż torów na krawędziach modułów (często nierówne i kombinowane)-efekt zastosowania korka pod torem
-ogromna waga modułów zupełnie niepotrzebnie. Tym bardziej że to moduł gdzie nie montuje żadnych rozjazdów. Teraz to niema większego znaczenia dla mnie, ale np. za 20 latek może się to zmienić
-wymiary 90*40 lekko przedobrzone. Wystarczą 80*40. Łatwiej się pakuje do samochodu jak też łatwiej się tym manewruje w mieszkaniu.
Prace budowlane ruszyły pełną parą i przedstawiam wam poprawione sklejenie szyn na dwóch sąsiednich modułach 6 i 7. Jutro będziemy się łączyć z druga głowicą w ten sam sposób jak i w tym przypadku. Wsuwki widoczne na zdjęciu nie będą stosowane. Użyłem ich tylko po to, aby ustawić tory we właściwym położeniu względem sąsiedniego modułu. Po prawie 2 dobach, gdy klej wysechł zdjąłem je
-fatalny montaż torów na krawędziach modułów (często nierówne i kombinowane)-efekt zastosowania korka pod torem
-ogromna waga modułów zupełnie niepotrzebnie. Tym bardziej że to moduł gdzie nie montuje żadnych rozjazdów. Teraz to niema większego znaczenia dla mnie, ale np. za 20 latek może się to zmienić
-wymiary 90*40 lekko przedobrzone. Wystarczą 80*40. Łatwiej się pakuje do samochodu jak też łatwiej się tym manewruje w mieszkaniu.
Prace budowlane ruszyły pełną parą i przedstawiam wam poprawione sklejenie szyn na dwóch sąsiednich modułach 6 i 7. Jutro będziemy się łączyć z druga głowicą w ten sam sposób jak i w tym przypadku. Wsuwki widoczne na zdjęciu nie będą stosowane. Użyłem ich tylko po to, aby ustawić tory we właściwym położeniu względem sąsiedniego modułu. Po prawie 2 dobach, gdy klej wysechł zdjąłem je
Załączniki
-
60,7 KB Wyświetleń: 7.637
-
58,8 KB Wyświetleń: 7.636