Jak rozumiem, na makiecie ma być przedstawiony stan z lat 70.-80. czyli już po modernizacji z 1972 roku. Skoro wybudowano nowe nastawnie to z całą pewnością urządzenia srk wykonano od nowa według obowiązujących wówczas standardów. Należy więc założyć, że zabudowano typowe urządzenia mechaniczne ześrodkowane (pędniowe). Nikt przy takiej inwestycji nie wykorzystywałby starych pędni, zwłaszcza, że system austriacki był inny, niż polski. Poza tym, jeżeli dawniej stara nastawnia była przy dworcu, przypuszczam, że była tylko jedna, a zastosowano urządzenia mechaniczne ręczne kluczowe, z przekładaniem zwrotnic na miejscu dźwignią z przeciwwagą. Pędnie były jedynie do semaforów, które, jak zrozumiałem, też stały w innych miejscach (kolega napisał: "oni inaczej mieli ustawiane semafory"). Tak, że przebieg tras pędniowych musiał być zupełnie inny. Ale tak czy tak, pędnie z całą pewnością wykonano od nowa. Moim zdaniem trzeba zaprojektować układ pędni według polskich norm, a do tego potrzebny jest rysunek w skali. I to rysunek makiety, a nie prawdziwej stacji z tamtego okresu, chyba, że makieta ma być wykonana ściśle w skali. Na pierwszej stronie tego wątku jest kiepskie zdjęcie planu stacji z jakiejś książki czy czasopisma, może to byłoby pomocne?