• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Spalinowo-elektryczny hyde park (ale tylko nasze koleje i bez czasów współczesnych)

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.841 112 11
#25
Prosba do administracji/moderatora o stworzenie ikonki z opadajaca szczeka:confused: te SM41 widzialem kilka razy ku mojemu obrzydzeniu na linii z Walbrzycha do Klodzka, ciagnely sklady osobowe chyba w zastepstwie za SP32 lub TKt48.
 

axer1970

Znany użytkownik
Reakcje
157 1 0
#26
No, co panowie!? Temat-rzeka a już jakby wyschnięta?:) Podsyłam fotkę takiego SP42. Numeru nie pamiętam, wydaje mi się, że 110, ale raczej chyba nie.... SP42 z MD Fosowskie. Kędzierzyn ok. 1990r.
SP42-110 Kędzierzyn K. 1990.jpg
 

garcia ramirez

Znany użytkownik
Reakcje
1.255 56 6
#27
Zdjęcię wygrzebane z sieci. W moim kompie od 3 lat. Opis: Bydgoszcz - Brodnica. Więcej nie wiem. Przy okazji znalazłem takie oto zgrupowanie Ganzów. Gdzie to jest i kiedy -???????


Ganze1.jpg
[DOUBLEPOST=1388176273,1388175717][/DOUBLEPOST]I jak wątek spalinowy to pasuje to: LKR wjeżdża do Karpacza:

LKR w Karpaczu.jpg
 
Ostatnio edytowane:

axer1970

Znany użytkownik
Reakcje
157 1 0
#28
Zgrupowanie ganzów. To jest Olsztyn. Tam stacjonowały SN61, wiele z nich pamiętam, bo wyjeździłem się nimi między Olsztynem a Czerwonką. chyba najbardziej w 541 i 544, ale nie tylko. Ta TKt48 to 105. Stacjonowała w pomocniczej parowozowni w Szczytnie. Te same zdjęcie też wygrzebałem gdzieś w necie i czytałem opis. Rok jak się nie mylę 1985, to by się zgadzało, bo elektryfikacja do Olsztyna dotarła jakoś niewiele później. SN61 przekazano do Grudziądza, choć parę egzemplarzy skasowano właśnie w Olsztynie. Jedna z nich: SN61-537 był przerobiony jako SR61-002.
 

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.247 7 0
#32
Że niby tym do nas przypłynęły EL.100?

Opis obrazu: Wyładowanie ze statku "Lublin" dwóch elektrycznych lokomotyw przywiezionych dla PKP.
Data wydarzenia: 1936
Miejsce: Gdynia
foto z NAC-a
- parowca "Ustka" nie było jeszcze wtedy na Świecie
-apropo oznaczeń lokomotyw elektrycznych ,-CoCu czy możesz wyjaśnić co oznacza kropka po między "L" a "100"
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.593 74 0
#36
Jeżeli już to racz czytać ze zrozumieniem i racz odstawić te ziółka. Przecież jest wyżej napisane, że parowca USTKA nie było jeszcze na świecie jak dostarczano nam lokomotywy EL100. Ponieważ trafił do nas po wyzwoleniu mógł przywozić EP03.
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.593 74 0
#38
I Ty czytaj ze zrozumieniem. Jest jak byk napisane, że S/S Ustka trafił do polskiej floty po II wojnie.

Po chwili:

Teraz spojrzałem, że S/S Ustka został odbudowany dopiero w 1957 r. czyli EP03 nie przywoził. Ale mógł przywozić EU06.
 
Ostatnio edytowane:

matis_kr

Znany użytkownik
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
172 1 0
#40
I Ty czytaj ze zrozumieniem. Jest jak byk napisane, że S/S Ustka trafił do polskiej floty po II wojnie.
Ale spokojnie nie denerwujmy się, złością niczym tu nie wskóramy. http://www.graptolite.net/Facta_Nautica/Ustka.htm
--Statek, podniesiony w roku 1950 przez Polskie Ratownictwo Okrętowe, odbudowano w gdyńskiej Stoczni im. Komuny Paryskiej. Ochrzczony
imieniem USTKA wszedł do eksploatacji w Polskiej Żegludze Morskiej w kwietniu 1957 roku. Wkrótce potem, w lipcu, przetransportował polską ekspedycję naukową na Spitsbergen.
USTKA nie mogła transportować EP03. EP03 Były budowane w 1951 w ilości 8 sztuk. Według mnie Ustka na tym zdjęciu transportuje coś innego a nie elektryki.
 

Podobne wątki