Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ostrowskie SM31 o numerach 068,069,111,112 i 131 były wykorzystywane do obsługi stacji rozrządowej Nowe Skalmierzyce. Po jej likwidacji cześć (np 111 i 112) trafiła do Jarocina.
Gliwice a ściślej rejon kopalni Sośnica przy posterunku SZ. Na jednym zdjęciu widać stary już nieczynny budynek nastawni. "Nowy" jest po drugiej stronie torów gdzieś za plecami fotografującego.
W tym rejonie lokomotywy SM31 są używane do obsługi bocznicy KWK Sośnica przez przewoźnika PKP Cargo Service. Lokomotywy te jednak należą do PKP Cargo.
Prawdopodobnie to drugie. Byłem tam kilka dni temu w nocy i przyznam szczerze zapomniałem rzucić okiem w miejsce gdzie widziałem poprzednio te lokomotywy. Myślę jednak że zlomiarz który kupił te lokomotywy i jesli to ten sam co rozpracowywał weglarki 3W/L to na pewno nie czekał długo. Wynajęcie toru i praca operatora Terexa to są koszty. A raczej nikt ich nie chce ponosić bez potrzeby.