Jest możliwe, że w stosunkowo krótkim okresie po połączeniu DB z DR i utworzeniu DB AG, czyli w ciągu 1994 roku, zdarzało się, że lokomotywa miała już nowe logo, a wagony jeszcze stare. Ale były to raczej sytuacje wyjątkowe i pewnie nie cały skład miał jednolite, stare oznaczenia. Poza tym, ten model jest w malowaniu tzw. "Verkehrsrot", stosowanym, o ile wiem, dopiero od końca lat 1990-tych. Wcześniej, jeszcze za czasów starego DB, wprowadzono wzór malowania "Orientrot", z białym pięciokątem (szpicem w dół) z przodu. Ale nie czuję się tu ekspertem, może ktoś z kolegów bardziej interesujących się kolejami niemieckimi mógłby pomóc.
Lokomotywy serii 111 nie były zasadniczo przeznaczone do pociągów IC, choć niejednokrotnie takie pociągi prowadziły. I nie podzielam zdania, że były one poprzednikami serii 120. Ta ostatnia miała być uzupełnieniem, a potem zastąpić starzejące się lokomotywy BR103, miały bowiem podobne parametry (Vmax 200 km/h, podczas gdy BR111 miała Vmax 150, podniesioną później do 160 km/h).