• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

skład osobowy DB Intercity

Michał_P

Znany użytkownik
Reakcje
182 27 0
#21
Seria 215 nie pasuje z tej prostej przyczyny, że nie posiada możliwości elektrycznego zasilania wagonów a co za tym idzie ogrzewania czy klimatyzacji. Posiada jedynie instalację ogrzewania parowego. Z rodziny tych lokomotyw (V160) wymagania do ciągnięcia interesujących nas wagonów posiada tylko seria 218 i to też w praktyce najczęściej w trakcji podwójnej.

Jeśli chodzi o BR152, maszyny te nigdy nie jeździły planowo z żadnymi pociągami pasazerskimi.

Na południu Niemiec z pociągami IC jeździły również lokomotywy serii 111, np. na odcinku Monachium-Garmisch Partenkirchen czy też EC w kierunku Salzburga.

Jeśli mówimy o EC, to w relacjach do Francji i Luksemburga jeździły również dwusystemowe elektrowozy serii 181.
 
Ostatnio edytowane:

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.262 118 11
#22
Postaram sie w tym tygodniu go sfotografowac. Wyglada ladnie ale coz z tego jak nierealistycznie:(
Po tym co kolega AndrzeJ Harassek napisal chyba bede musial sie pozbyc paru sztuk z logo DB
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.462 552 30
#24
Poza tym zastanawiam się czy cena 100 zł za szt. jest atrakcyjna?
Jeżeli wagon jest w pełnej długości i w dobrym stanie, to myślę, że warto tyle dać. Nowe wagony kosztują co najmniej dwa razy tyle.
Po tym co kolega AndrzeJ Harassek napisal chyba bede musial sie pozbyc paru sztuk z logo DB
Ale Wam w głowach namieszałem, bardzo przepraszam.;) Ale jeszcze pytanie, z którym logo, bo oba są DB?
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.262 118 11
#25
To ja chyba troche namieszalem. Zalozylem ze jedno jest DB a drugie DB AG (wprowadzone chyba w 1994). Jesli dobrze zrozumialem to tylko te z DB AG mozna podpiac pod lokomotywy serii 101. Wiec mowiac logo DB mialem na mysli "stare" DB....
 

RS11

Znany użytkownik
Reakcje
153 0 0
#27
Panowie spokojnie z wyprzedażą, na stare logo można naklieć naklejkę DB AG (robi np Busch) i też będzie dobrze.
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.262 118 11
#29
Panowie tak na powaznie? Jedna magiczna naklejka i wszystko bedzie ok? Jesli tak, to po raz pierwszy bede robil "konwersje" wagonow:D
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.462 552 30
#30
Bardzo na poważnie, to trzeba byłoby sprawdzic daty rewizji, jeżeli są z np. 1988 czy 89, to z takim opisem raczej w roku 1996 czy 2000 jeździć nie mogły. Ale to trzeba przez lupę oglądać, więc może niekoniecznie należy się tym przejmować? To zależy od tego, jak ortodoksyjne podejście się ma do takich spraw.
 
OP
OP
KSK 1982

KSK 1982

Kustosz Sali Pamięci
Zespół forum
GGM
Reakcje
172 4 0
#32
Panowie odnośnie loko mam okazje kupić BR 111 Roco z zestawu cyfrowego ( tak twierdzi sprzedający nr zestawu 51232) Problem w tym że w przesłanym zdjęciu ja nawet gniazda dekodera nie widzę niemówiąc już o dekoderze ( według zestawu loko powinna być już z dekoderem jazdy).
image1.JPG

Przepraszam ze tak dupe zwracam ale to moje początki ( nie licząc kolejki Piko z czasów dzieciństwa ) i chciałbym ten zestaw złożyć jak się należy:)
 
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.462 552 30
#33
Nie znam dokładnie tego modelu, ale wygląda mi na to, że gniazdo dekodera jest po lewej stronie płytki, zasłonięte zaślepką (to żółte podłużne coś), umożliwiającą jazdę bez dekodera w systemie analogowym. Dekodera nie widzę. Model może pochodzić z zestawu startowego, ale ktoś wyjął dekoder i zastąpił go tą zaślepką.

PS. Tylko z Intercity DB to ma niewiele wspólnego...
 
OP
OP
KSK 1982

KSK 1982

Kustosz Sali Pamięci
Zespół forum
GGM
Reakcje
172 4 0
#34
Tyle ze to nie wygląda jak zaślepka a raczej jak zalutowane gniazdo choć mogę się mylić, ilość wyjść by się zgadzała jest 8 pin
[DOUBLEPOST=1427314942,1427313953][/DOUBLEPOST]
PS. Tylko z Intercity DB to ma niewiele wspólnego...

Dlatego do prezentowanych wagonów pasują niemal wyłącznie lokomotywy serii 103 oraz 120, dla linii 4a- serii 110.
Przeglądałem Google (oj it ile:)) i był 110 129-4 z tym składem jednak niema go w dcc wiec myślę czy nie kupić tego a potem zmienić budę na tamt
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.462 552 30
#35
Tyle ze to nie wygląda jak zaślepka a raczej jak zalutowane gniazdo choć mogę się mylić, ilość wyjść by się zgadzała jest 8 pin
Chyba jednak kolega KSK się myli. Gniazdo jest w płytce, tak, jak te cztery otwory (w dwóch jest zworka) w pionie po prawej stronie. Po lewej wyraźnie widać, że to żółte "coś" wystaje ponad płytkę i jest to moim zdaniem właśnie zaślepka włożona w gniazdo dekodera.
 
OP
OP
KSK 1982

KSK 1982

Kustosz Sali Pamięci
Zespół forum
GGM
Reakcje
172 4 0
#38
W związku z tym iż posiadane już 3 wagony 44784 i 44780 odpadają ( początki zawsze muszą być trudne:)) skład będzie liczył jednak 7 wagonów. Do podanych wcześniej dojdzie jeszcze wagon bagażowy połączony z 2 klasa (44788) oraz już właściwy restauracyjny (44757).
Co do loko będzie to BR 111 lub BR 120 i jest to chyba moim zdaniem najlepszy wybór.
Skład zamierzam połączyć w następujący sposób: loko>wagon bagażowy z 2 klasa>3x2 klasa ( na przemian przedziałowe i bez )>restauracyjny>2x1 klasa
Poniżej zdjęcia nowych wagonów:

44788
44788.jpg



44757
44757.jpg
 
OP
OP
KSK 1982

KSK 1982

Kustosz Sali Pamięci
Zespół forum
GGM
Reakcje
172 4 0
#40
Jeżeli chodzi o DBAG to jak dla mnie 2420, choć jak się przypatrzeć to jakby miał jeszcze wokół czerwone tło więc 2410 tez wchodzi w rachubę

2420.jpg


Porównaj z tymi co masz na wagonach bo ze zdjęć z Google trudno się dopatrzeć a poniżej twój wagon sterowniczy 45260

ro45260.jpg
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki