Seria 215 nie pasuje z tej prostej przyczyny, że nie posiada możliwości elektrycznego zasilania wagonów a co za tym idzie ogrzewania czy klimatyzacji. Posiada jedynie instalację ogrzewania parowego. Z rodziny tych lokomotyw (V160) wymagania do ciągnięcia interesujących nas wagonów posiada tylko seria 218 i to też w praktyce najczęściej w trakcji podwójnej.
Jeśli chodzi o BR152, maszyny te nigdy nie jeździły planowo z żadnymi pociągami pasazerskimi.
Na południu Niemiec z pociągami IC jeździły również lokomotywy serii 111, np. na odcinku Monachium-Garmisch Partenkirchen czy też EC w kierunku Salzburga.
Jeśli mówimy o EC, to w relacjach do Francji i Luksemburga jeździły również dwusystemowe elektrowozy serii 181.
Jeśli chodzi o BR152, maszyny te nigdy nie jeździły planowo z żadnymi pociągami pasazerskimi.
Na południu Niemiec z pociągami IC jeździły również lokomotywy serii 111, np. na odcinku Monachium-Garmisch Partenkirchen czy też EC w kierunku Salzburga.
Jeśli mówimy o EC, to w relacjach do Francji i Luksemburga jeździły również dwusystemowe elektrowozy serii 181.
Ostatnio edytowane: