Podpowiem Wam coś, skoro rewizja jest po 2015 roku, a więc czasy obecne, to ta lokomotywa mogła ciągnąć KAŻDY pociąg jaki uruchamiało IC w tym czasie. Już nie ma podziału na zakłady, ani planowych drużyn. Jak jest lokomotywa dostępna to dyspozytor zapina ją na co mu pasuje. Sam prowadziłem akurat 338 czy 174 pociągi do Krynicy, Zakopanego czy Przemyśla.
W sumie to tak było zawsze - nawet jak byly jeszcze planowe lokomotywy, to miały swoje obiegi, a wagony swoje.
Przykładowo katowickie maszyny zapinało się nie tylko na sklady katowickie, ale takze na składy z Raciborza, Gliwic, Bielska B. , Łodzi, Gdyni, Poznania.
Gdyńska maszyna leciała z katowickimi.
Krakowskie jeździły z wagonami z Zamościa, Przemyśla, Rzeszowa, i chyba wroclawskimi, a nawet Szczecina, Wrocławska z przemyskimi.
Podsumowując, tak jak napisał Kolega powyżej każda lokomotywa, mogła być zapinana na kazdy sklad i ciągnąć KAŻDY pociąg.