Pozwolę wtrącić także swoje sugestie do strategii markjetingowej firmy. Jak wiadomo, każdy sukces ma inną genezę. Nie ma jednej recepty na sukces. Kto wie, może wielkie firmy, typu Roco i PIKO pozwolą sobie w przyszłości na takie konsultacje? Przecież SK_Model jest ambasadorem w PIKO. Sami z siebie nie pojechaliby do PIKO z prośbą o SM42, skądś tą informacje o zapotrzebowaniu zaczerpnęli. Oni posłuchali WAS!
Gromkie brawa należą się odważnym Irkowi i Robertowi,ze wyszli na przeciw wszechobecnemu panującemu myśleniu,że polak nie ma prawa w tych czasach tworzyć swoich produktów, bo pierwszeństwo mają zachodni producenci...
Słowa potępienia należą się tym, którzy z pasją usiłowali stłumić każdy konstruktywny zamysł chłopaków, bez nich nie mielibyśmy modeli!
Sam mam rozpisany projekt na model i doskonale wiem, co to znaczy konstruktywna krytyka ludzi przychylnych - to jest złoto!
Pamiętajcie - myślenie pozytywne nieomylnie prowadzi do sukcesu!