Drugi suwak gotowy, oraz dwie klamry suwaka.
Po przymiarce uważam że jest nieźle
Oczywiście suwak będzie izolowany, myślę aby go przepołowić, nawiercić i wcisnąć pręcik z tworzywa i "zamknąć" wszystko specjalnym klejem, bardzo twardym (Wurth PowerBond)
Używam takiego do łączenia elementów karoserii, więc i tu powinien zdać egzamin
Natomiast mocowanie "Klamerek" do suwaka zrobię następująco:
Przewiercę klamrę oraz suwak, wprowadzę pręt mosiężny o średnicy 0,5mm i przylutuję całość od spodu, aby nic nie było widoczne.
Myślę że będzie ok, chyba że ma ktoś inny pomysł, chętnie wysłucham.
Ogólnie Muszę zrobić lewą iglice od nowa chyba, zj... otwór, i jest trochę za daleko, albo ewentualnie zalutować i przesunąć otwór, ten i tak nie będzie wykorzystany
Mam pytanie, czy odległość między iglicą a opornicą, odlegajacą jest taka sama w "Angliku" Jak i rozjezdzie zwyczajnym?
W zwyczajnym jest około 140/160 mm, teoretycznie powinno być tak samo ale nie jestem pewny.
Na zdjęciach zastosowałem wymiar wypośrodkowany, czyli "150"mm.
Wszelkie sugestie i porady mile widziane.
Do następnego
