• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Dyskusja Realistyczne zestawianie modelowych pociągów pasażerskich z epoki IV i V

Marcub85

Aktywny użytkownik
Reakcje
315 8 1
Tu wtrącę swoją uwagę że ta "Sniezka" która jest uwieczniona na tych zdjęciach jedzie inną trasą (przez Kłodzko) niż ta opisana na stronie czeskiej - (Jaworzynę Śląską)
 
Reakcje
2.929 583 107
Koledzy, wymyśliłem sobie Ex "Neptun" na lata 77-78-79, aby zestawić go z wagonów PIKO. Czy ktoś dysponuje planowym zestawieniem na te lata ? Z góry dziękuję za pomoc :)
 
Ostatnio edytowane:
Reakcje
2.929 583 107
SU46 - B - B - A - WR - B - B - AB
Dla absomegaultrarealistów: Lok Odolany, pudła Szczęśliwice
Bardzo dziękuję :D

Dość skromny skład widze. Już się obawiałem, że to będzie kolos jak tutaj :eek:

SU46 weszły do obsługi na przełomie 1976 i 1977, a SP47 w lecie 1978 - zamiennie z SU46. Jako ciekawostkę podaję zestawienie Neptuna z okresu gdy obowiązywało przeciąganie elektrowozami przez Dworzec Centralny pociągów z trakcją spalinową (widziane w lipcu 1974):

EP08 W-wa Zach do W-wy Wsch
SP45 do Helu
SP45 do Gdyni
2 kl do Gdyni
2 kl do Gdyni
1 kl do Gdyni
2 kl do Gdyni
2 kl do Gdyni
2 kl do Helu
2 kl do Helu
2 kl do Helu
1 kl do Helu
BAR do Helu
1 kl do Helu
2 kl do Helu
2 kl do Helu
2 kl do Helu
SN61 do Olsztyna
1 kl do Olsztyna
2 kl do Olsztyna
 

Danzig

Ostrzeżony
Reakcje
372 2 1
No to mi się zaczynają kroić takie dwa dziwne A co powiesz na ten krakowski skład? A może koledzy się wypowiedzą ?? Mam nadzieję że zdjęcia są wystarczająco ostre?
Jeden wagon jest sypialny czeski, pomyślałem że można by go podłączyć. Czy taki ciopąg jeździł np.z grodu Kraka do Pragi np?? Jaka lokomotywa by tu waszym zdaniem pasowała ??
20220108_141318.jpg
20220108_141332.jpg
20220108_141348.jpg
20220108_141355.jpg
20220108_141401.jpg
20220108_141405.jpg
20220108_141410.jpg
20220108_141416.jpg
20220108_141420.jpg
20220108_141340.jpg
 

OLF

Znany użytkownik
Reakcje
1.449 32 10
Dość skromny skład widze. Już się obawiałem, że to będzie kolos jak tutaj
Można i tak :) W sezonie letnim:
2xSP45/SU46-B-B-B-A-A-B-B-B-WR-B-B-A-B-B-A-B

Jeśli wolno dopytać - AB był dołączany na końcu, a nie do WR "z drugiej strony"?
To był wagon do Koszalina, przełączany w Gdyni, stąd na końcu. Podobnie wersja letnia powyżej, z restauracyjnym nietypowo między 'dwojkami', bo to 3 grupy: 8 na Hel, 6 kończyło w Gdyni, 2 ostanie do Koszalina.
 
Reakcje
2.929 583 107
Można i tak :) W sezonie letnim:
2xSP45/SU46-B-B-B-A-A-B-B-B-WR-B-B-A-B-B-A-B


To był wagon do Koszalina, przełączany w Gdyni, stąd na końcu. Podobnie wersja letnia powyżej, z restauracyjnym nietypowo między 'dwojkami', bo to 3 grupy: 8 na Hel, 6 kończyło w Gdyni, 2 ostanie do Koszalina.
Naturalnie jeśli SU46 to również dwie?
Czy zawsze były dwie lokomotywy czy również jedna w wersji letniej?
Mógł być mix SU45 z SU46?
 

MariuszU

Aktywny użytkownik
Reakcje
308 2 0
SU46 miała wystarczającą moc aby utrzymać prędkość rozkładową jadąc solo.
Potwierdzam, wielokrotnie widziałem i podróżowałem. Latem były sprzęgnięte kablami sterowania wielokrotnego dwie SP45 z MD W-wa Odolany. Później SU46 wtedy z tej samej szopy, ale już w pojedynkę. Tak pozostało do czasu uruchomienia trakcji elektrycznej na trasie Warszawa-Trójmiasto, choć sukcesywnie skracała się część trasy obsługiwana przez SU46 - należących już z MD Malbork.
Pozdrawiam
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki