Witam
Od pewnego czasu kolekcjonuje tabor PKP w epoce III i IV, zebrało się tego już trochę i w związku z zakupem sprzętu do ekspozycji kolekcji (Train Safe) chciałbym pokusić się o zestawienie w miarę realistycznuch i sensownych składów pociągów.
Moja kolekcja nie jest na tyle duża bym mógł próbować zachować proporcje składów, ale chciałbym zachować zgodność epok oraz stacji.
Na początek co jest w mojej kolekcji:
Parowozy:
OKl2-21, Parowozownia Korsze, Epoka IIIb, Roco
OKl2-6, Parowozownia Nysa, Epoka IVa, FL
OK1-349, Parowozownia nieznana, epoka IVa (ujednolicone reflektory)
OKo1-9, Parowozownia Poznań (?), epoka IIIc
TKt48-143, Parowozownia Międzyrzecz, epoka IVb
Ty5-12, Parowozownia Jarocin, epoka IIIb (Dracula)
TKi3-135, Parowozownia nieznana, epoka IIIa/b
Wagony bagażowe, pocztowe i osobowe
Gmy (St. Bydgoszcz) epoka III
F (Stacja Dęblin) epoka IIIc, FL
Fg (Stacja Krzyż) epoka III, Tillig
Ai (Stacja Dęblin) epoka IIIc, FL
Bi (Stacja Krzyż) epoka IIIc. Roco
Ci (Stacja Korsze) epoka IIIb, Brawa
Ci (Stacja Korsze) epoka IIIb, Brawa
Bhixt (Stacja Leszno) epoka IVb, Dracula
Bipa (Stacja Katowice) epoka IIIc
Wagony towarowe
WWu, epoka IIIc
Kddet, epoka IIIc
Kddet, epoka IIIc
Kddt, epoka IIIb
Kdt,epoka IIIc
Slr, epoka IIIa
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moje pomysły:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pociąg osobowy ze stacji Korsze, epoka IIIb
OKl2-21, Parowozownia Korsze, Epoka IIIb, Roco
Ci (Stacja Korsze) epoka IIIb, Brawa
Ci (Stacja Korsze) epoka IIIb, Brawa
Pociąg osobowy z epoki IVb
TKt48-143, Parowozownia Międzyrzecz, epoka IVb
Bhixt (Stacja Leszno) epoka IVb, Dracula
Tu mam pewien zgrzyt, bo jednak parowozownią lepszą byłby Wolsztyn, ale ten egzemplarz TKt48 pojawił się tam dopiero w 1990 roku.
Pociąg osobowy z epoki IIIc/IVa
OKl2-6, Parowozownia Nysa, Epoka IVa, FL
Bipa (Stacja Katowice) epoka IIIc
Pociąg osobowy z epoki IIIc/IVa z wagonami z DOKP Lublin
OK1-349, Parowozownia nieznana, epoka IVa (ujednolicone reflektory)
F (Stacja Dęblin) epoka IIIc, FL
Ai (Stacja Dęblin) epoka IIIc, FL
Chcę dokupić jeszcze Bi made by FL oraz Bi ze stacji Dęblin od Parowozika, problem jest z parowozem bo nie znam historii przydziałów tego egzemplarza więc nie wiem czy stacjonował w lubelskiej DOKP, gdyby ktoś mógł posłużyć wiedzą w tym temacie - będę zobowiązany
Pociąg osobowy z poznańskiej DOKP w epoce IIIc
OKo1-9, Parowozownia Poznań (?), epoka IIIc
Fg (Stacja Krzyż) epoka III, Tillig
Bi (Stacja Krzyż) epoka IIIc. Roco
Chciałbym uzupełnić ten skład o Bi ze stacji Krzyż od Parowozika.
Jeśli chodzi o składy towarowe to jedyne co mi przychodzi do głowy to podpięcie wszystkiego pod Ty5-12, choć wiem że to nieco mieszanie podepok i wyglądać może trochę dziwacznie (wagony w orłem i bez) ale orły z wagonów nie zniknęły przecież jednego dnia ze wszystkich wagonów, więc zapewne mógł się zdarzyć taki skład.
Do tego zostaje TKi3-135 oraz Gmy ze stacji Bydgoszcz do którego uzupełnieniem może być Ci z Bydgoszczy od Parowozika.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakieś uwagi, wskazówki, porady?? Będę zobowiązany.
L
Od pewnego czasu kolekcjonuje tabor PKP w epoce III i IV, zebrało się tego już trochę i w związku z zakupem sprzętu do ekspozycji kolekcji (Train Safe) chciałbym pokusić się o zestawienie w miarę realistycznuch i sensownych składów pociągów.
Moja kolekcja nie jest na tyle duża bym mógł próbować zachować proporcje składów, ale chciałbym zachować zgodność epok oraz stacji.
Na początek co jest w mojej kolekcji:
Parowozy:
OKl2-21, Parowozownia Korsze, Epoka IIIb, Roco
OKl2-6, Parowozownia Nysa, Epoka IVa, FL
OK1-349, Parowozownia nieznana, epoka IVa (ujednolicone reflektory)
OKo1-9, Parowozownia Poznań (?), epoka IIIc
TKt48-143, Parowozownia Międzyrzecz, epoka IVb
Ty5-12, Parowozownia Jarocin, epoka IIIb (Dracula)
TKi3-135, Parowozownia nieznana, epoka IIIa/b
Wagony bagażowe, pocztowe i osobowe
Gmy (St. Bydgoszcz) epoka III
F (Stacja Dęblin) epoka IIIc, FL
Fg (Stacja Krzyż) epoka III, Tillig
Ai (Stacja Dęblin) epoka IIIc, FL
Bi (Stacja Krzyż) epoka IIIc. Roco
Ci (Stacja Korsze) epoka IIIb, Brawa
Ci (Stacja Korsze) epoka IIIb, Brawa
Bhixt (Stacja Leszno) epoka IVb, Dracula
Bipa (Stacja Katowice) epoka IIIc
Wagony towarowe
WWu, epoka IIIc
Kddet, epoka IIIc
Kddet, epoka IIIc
Kddt, epoka IIIb
Kdt,epoka IIIc
Slr, epoka IIIa
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moje pomysły:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pociąg osobowy ze stacji Korsze, epoka IIIb
OKl2-21, Parowozownia Korsze, Epoka IIIb, Roco
Ci (Stacja Korsze) epoka IIIb, Brawa
Ci (Stacja Korsze) epoka IIIb, Brawa
Pociąg osobowy z epoki IVb
TKt48-143, Parowozownia Międzyrzecz, epoka IVb
Bhixt (Stacja Leszno) epoka IVb, Dracula
Tu mam pewien zgrzyt, bo jednak parowozownią lepszą byłby Wolsztyn, ale ten egzemplarz TKt48 pojawił się tam dopiero w 1990 roku.
Pociąg osobowy z epoki IIIc/IVa
OKl2-6, Parowozownia Nysa, Epoka IVa, FL
Bipa (Stacja Katowice) epoka IIIc
Pociąg osobowy z epoki IIIc/IVa z wagonami z DOKP Lublin
OK1-349, Parowozownia nieznana, epoka IVa (ujednolicone reflektory)
F (Stacja Dęblin) epoka IIIc, FL
Ai (Stacja Dęblin) epoka IIIc, FL
Chcę dokupić jeszcze Bi made by FL oraz Bi ze stacji Dęblin od Parowozika, problem jest z parowozem bo nie znam historii przydziałów tego egzemplarza więc nie wiem czy stacjonował w lubelskiej DOKP, gdyby ktoś mógł posłużyć wiedzą w tym temacie - będę zobowiązany
Pociąg osobowy z poznańskiej DOKP w epoce IIIc
OKo1-9, Parowozownia Poznań (?), epoka IIIc
Fg (Stacja Krzyż) epoka III, Tillig
Bi (Stacja Krzyż) epoka IIIc. Roco
Chciałbym uzupełnić ten skład o Bi ze stacji Krzyż od Parowozika.
Jeśli chodzi o składy towarowe to jedyne co mi przychodzi do głowy to podpięcie wszystkiego pod Ty5-12, choć wiem że to nieco mieszanie podepok i wyglądać może trochę dziwacznie (wagony w orłem i bez) ale orły z wagonów nie zniknęły przecież jednego dnia ze wszystkich wagonów, więc zapewne mógł się zdarzyć taki skład.
Do tego zostaje TKi3-135 oraz Gmy ze stacji Bydgoszcz do którego uzupełnieniem może być Ci z Bydgoszczy od Parowozika.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakieś uwagi, wskazówki, porady?? Będę zobowiązany.
L