tak czerwone i zielone, przy wyjazdowych. Żeby mieć więcej frajdy, reailizm i chyba też tak będzie ładniej, to zastosowanie 3-komorowych semaforów wjazdowych (pomarańczowe, czerwone, pomarańczowe), ew. jeśli promień łuku zwrotnicy jest równy lub większy niż promień łuku na szlaku to tylko czerwone i pomarańczowe. możliwość wyświetlenia sygnałów:
Sygnał S1: STOP
Sygnał S5: Jazda z największą dozwoloną prędkością w odstępie osłoniętym tym semaforem, a na następnym semaforze sygnał S1 "STOP".
(jak 3 komory)Sygnał S13: Jazda z prędkością nie przekraczającą 40 km/h w odstępie osłoniętym tym semaforem, a na następnym semaforze sygnał S1 "STOP".
Tylko mamy wtedy do czynienia z odjazdami na sygnały ręczne.
Sygnał zastępczy Sz - pominięty
Oczywiście to jest nada sytuacja karykaturalna nie mająca miejsca w rzeczywistości i dość skomplikowana poprzez swoją prostotę... Możesz zastosować tylko wyjazdowe, albo inne cuda, możesz wogóle pominąć, zobaczymy jak się inni wypowiedzą. To jest tort więc wlno w sumie wszystko
Jeszcze ciekawa propozycja :idea:
Może semafory kształtowe wjazdowe? dość realnie i całkiem prawdziwie i ciekawie by to wyglądało, (dużo takich sytuacji w rzeczywistości) jak chcesz pokombinować Semafor wjazdowy do montażu najlepszy na Twoją stację:
http://www.modelmania.com.pl/product_info.php?cPath=2131_17_172_170&products_id=47396
Jako napęd może silniczki do zamka centralnego było o tym tu
http://forum.modelarstwo.info/viewtopic.php?f=1&t=333