Prosze wyszło mi coś takiego tyle że z przesuniętą bocznicą
Masz też dokładny opis nieco zacytowany
Jest to typowa mała stacja na linii dwutorowej, obsługująca najczęściej lokalny ruch pasażerski oraz ruch towarowy. Na stacji tej można przepuszczać pociągi bez zatrzymania po torach głównych zasadniczych nr 1 i 2, przyjmować pociągi pasażerskie z zatrzymaniem na torze nr 1 i 2, oraz przyjmować pociągi towarowe z obydwu kierunków na tor nr 3 w celu wyprzedzenia przez pociąg pasażerski. Na tor nr 3 są również przyjmowane pociągi towarowe zbiorowe obsługujące punkty ładunkowe na linii. (czyli np. Twoja bocznica szlakowa) Tory stacyjne główne zasadnicze nr 1 i 2 są jednokierunkowe
Przyjmując założenie, że stacja ma posiadać dwie nastawnie (jedna z nich jest nastawnią dysponującą, druga nastawnią wykonawczą) oraz ma mieć sygnalizację świetlną – determinujemy tym samym typ urządzeń srk, jakimi będą mechaniczne scentralizowane urządzenia srk z sygnalizacją świetlną.
W tak przyjętym układzie w większości przypadków nie stosuje się osobnych sygnalizatorów do jazd manewrowych, które prowadzone są na sygnały ręczne, podawane przez personel ruchowy z nastawni. Można jednak je zastosować, jeśli wymagają tego szczególne miejscowe warunki.
W tak przyjętym układzie torowym i osygnalizowaniu stacji jest możliwe przyjmowanie pociągów z torów niewłaściwych oraz wyprawianie pociągów ze stacji na tory niewłaściwe.
P.S. A o jeszcze jedno
tak zaprojektowana sygnalizacja idzie na wiele ustępstw