• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Polskie pociagi pancerne w okresie 1918-1921

wolfik

Znany użytkownik
Reakcje
1.031 1 0
Nie wiem czy się nie powtórzę, ale w zeszłym roku zarejestrowałem taką "wystawę" umieszczoną na płocie ogradzającym teren Dowództwa Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych przy ulicy Żwirki i Wigury w Warszawie:
IMG_0160.jpg
IMG_0161.jpg
IMG_0162.jpg
IMG_0163.jpg
IMG_0165.jpg
IMG_0166.jpg
IMG_0167.jpg
IMG_0168.JPG
 
OP
OP
K

kamo115

Pancernik Kamo
Reakcje
2.403 2 0
"Wisienka na torcie" - bardzo dziękuję! Ciekawe, kto jest autorem tekstu oraz podpisów pod fotografiami? Bo przykładowo nigdy nie istniał francuski czołg lekki Renault FT- 17, od dawna jest używane Renault FT (WLU, tom 5 : "Czołg lekki Renault FT", Autor Adam Jońca, Wydawca Edipresse Polska 2013 rok)...
 

Załączniki

OP
OP
K

kamo115

Pancernik Kamo
Reakcje
2.403 2 0
Jak zacznę poprawiać podpisy pod niektórymi fotografiami to chyba nie wpuszczą mnie do Centralnej Biblioteki Wojskowej oraz do placówek muzealnych. Wyjaśniałem już: regularny pociąg pancerny P.P.4 "Hallerczyk" (edycji krakowsko-nowosądeckiej- 4 armaty kazamatowe) oraz nowy P.P.4 "Hallerczyk" (edycji warszawskiej- 2 armaty) to dwa różne pociągi pancerne. Tylko "stary Hallerczyk" został zniszczony 5 lipca 1920 roku, a będący w budowie w Warszawie nowoczesny pociąg pancerny został obsadzony załogą ze "starego Hallerczyka" i otrzymał nazwę i numer swojego poprzednika -nowy P.P.4 "Hallerczyk" ("Hallerczyk"warszawski)...
 

Załączniki

Podobne wątki