• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Polskie pociagi pancerne w okresie 1918-1921

OP
OP
K

kamo115

Pancernik Kamo
Reakcje
2.300 2 0
Pociąg pancerny P.P.2 "Śmiały" latem 1920 roku z 3 wagonami artyleryjskimi, w tym z tzw."wileńskim"jeszcze z 1919 roku z szerokotorowego pociągu pancernego P.P.19 Śmiały-szeroki". Wagon ten został przebudowany i przestawiony na 2-osiową platformę o rozstawie europejskim (nie rosyjskim) i wszedł w skład normalnotorowego pociągu pancernego P.P.2 "Śmiały" (natomiast P.P.19 "Śmiały -szeroki" został rozwiązany)...
 

Załączniki

OP
OP
K

kamo115

Pancernik Kamo
Reakcje
2.300 2 0
Kolejna, szerokotorowa część gospodarcza/taborowa, należąca do szerokotorowego pociągu pancernego P.P.19 "Śmiały-szeroki". Załoga pociągu pancernego, była podzielona na 2 grupy: jedna odpoczywała w części taborowej natomiast druga była na froncie w części bojowej...
 

Załączniki

OP
OP
K

kamo115

Pancernik Kamo
Reakcje
2.300 2 0
Niemiecki pociąg pancerny Pz. 22 w niemieckiej Bydgoszczy. W lutym 1920 r. w ramach reperacji wojennej strona niemiecka przekazała ok. 200 -300 parowozów z niemieckiej dyrekcji : bydgoskiej i gdańskiej ( T 9, T 11, T 13 ..,G 8, G 7, G 4, G 3 G 5) oraz pewną ilość (około 50?) wagonów pancernych z różnych niemieckich pociągów pancernych (w tym z Pz.22). ....
 

Załączniki

Podobne wątki