Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Tego niestety nie wiem. Ciekawe jakie rozwiązanie wykorzystuje się w Świnoujściu podczas "załadunków" wagonów do promu kolejowo - samochodowego Jan Śniadecki kursującego na trasie Świnoujście - Ystad?
Tego niestety nie wiem. Ciekawe jakie rozwiązanie wykorzystuje się w Świnoujściu podczas "załadunków" wagonów do promu kolejowo - samochodowego Jan Śniadecki kursującego na trasie Świnoujście - Ystad?
Byłem tam w 2001 roku więc nie wiem, czy się od tego czasu coś nie zmieniło, ale wówczas na rampie była "klasyka", czyli kolejno po sobie następujące rozjazdy.
Z góry przepraszam za to, że tematyka tylko zahacza niejako o temat tego wątku oraz za wyjątkowo dupną jakość jednego ze zdjęć, ale inaczej się wtedy najwyraźniej nie dało, a fotek z tej linii chyba nie ma za wiele. W krótki grudniowy dzień 1989 r. (dokładnie trzynastego) na ówczesnej stacji Gdynia-Oksywie oczekiwał ze swoim składem na powrót do Kościerzyny Ty42-117. Zapadał już zmrok, kiedy pociąg znalazł się pomiędzy ówczesnymi przystankami Gdynia Obłuże oraz Gdynia Obłuże Leśne i mijał Bałtycki Terminal Kontenerowy. Celowo nie próbuję cudować z tym zdjęciem, bo taki był właśnie nastrój chwili, a być może kiepska pogoda sprawiła, że chyba i maszyniście coś się ***********, skoro na czole zapalił sygnał wsteczny.