Harry, faktycznie jest to kawałek skrzynki, który jest połączony ze stacją, i przechodzi w tor szlakowy. Ale będzie tam również semafor wjazdowy na stację, a więc jest to częściowo tor szlakowy. Sam również miałem problem jak odwzorować tory. Dużo prac obejrzałem. Jak zwykle zagłębiłem się w przepisy kolejowe. W moim przypadku bardziej pasują mi przepisy z instrukcji D6, paragraf 2. Jest tam wzmianka, że na trasie mojej używało się np. żużel wielkopiecowy. Dlatego wybrałem FINE CINDERS B76. Podkłady są czarne, to jest bazowy kolor, jeszcze coś z tym zrobię, ale później. W etapie produkcji podkładów kolejowych nasącza się je olejem kreozotowym, które są czarne i takie są montowane na linii kolejowej. Z czasem zmieniają kolor pod wpływem warunków atmosferycznych. Problem dla mnie jeden był i jest nadal, nie wiem jak je postarzyć. Może coś wymyślę. Na moich torach również ułożenie tłucznia jest inne, dopasowane do realiów epoki i linii kolejowej, jest to linia przeznaczenia lokalnego dlatego podkłady nie powinny być zasypane maksymalnie.
Zostawiam fotki
B1374 Fine Balast Light Gray
B76 Fine Cinders
B71 Fine Dark Brown