To, że SP32 prowadziła skład już od Bydgoszczy, to moim zdaniem zbyt pochopnie wysunięta teza.
Sprawdziłem w dodatku 2c i obieg na bohunach (nr 5080) był dokładnie taki:
58433 8:27 Toruń → Piła 10:46
8534 11:46 Piła → Bydgoszcz 13:20
5825 15:42 Bydgoszcz → Krzyż 18:25
85424 20:22 Krzyż → Toruń 0:26
Co ciekawe w dodatek zapomnieli wpisać zmiany na lokomotywę spalinową i ujęta jest tylko EU07 z Torunia. Ale raczej do zmiany lokomotyw dochodziło w Pile.
Nie ma natomiast żadnych krótkich kółek Piła-Krzyż na tych wagonach.
Z kolei w Toruniu można wówczas było jeszcze spotkać wagony Bdhpun z Łodzi i z Poznania.
Inne obiegi z toruńskimi bohunami to:
5079 (Kutno-Toruń, Toruń-Bydgoszcz, Bydgoszcz-Łódź, Łódź-Toruń z EU07 z Torunia)
5082 (2 x Toruń-Iława-Toruń z ET21 z Torunia)
5083 (Toruń-Olsztyn, Olsztyn-Iława, Iława-Inowrocław, Ino-Olsztyn, Olsztyn-Toruń z EU07 Lok.Olsztyn)
5092 (Toruń-Ciechocinek i potem kółka Ciechocinek-Aleksandrów, a dwa dłuższe do Torunia część kursów z ET21 a część z ET22 z Torunia)
5093 (podobnie jak 5092, z tym, że robił mniej kursów i tylko z toruńską ET21)
Składy jeżdżące do Ciechocinka wyróżniało to, że miały po 3 a nie 4 wagony.