Wystawy w Toruniu i Krakowie pokazały wiele niedociągnięć. Obecnie przymierzamy się do poprawienia elektryki na modułach. Przyjechała też układanka do złożenia, czyli posterunek odgałęźny na szlaku jednotorowym, który będzie połączony z bocznicą.
Zaczynam przymierzać się do planu 10-cio letniego, czyli budowy stacji Błonie z lat 1952 - 1961. Jest to okres, w którym do Błonia od strony Warszawy dojeżdżały EZT, a dalej na Łowicz - Kutno jeździły parowozy. Myślę że taka stacja przyda się na imprezy

. Posterunek bocznicowy Błonie jest polem doświadczalny, więc czas zacząć testować budowę sieci trakcyjnej.
Zapewne na początek użyję słupów Viessmana zmodyfikowanych (jak pokazywał Pado i Arturro). Co do samej "pajęczyny" to na początek będą to "rury kanalizacyjne", chociaż jak widać na modułach DarkaW, nie wygląda to źle, przynajmniej dla mnie.
Oczywiście zamierzam też popróbować metody Ciekmy. Jednak znając swoje umiejętności wiem że nie wiele z tego wyjdzie
Na bocznicy drut powinien być nad torami 104 i 106. Teraz pytanie czy zastosować słupy pomiędzy tymi torami z wysięgnikami na dwie strony, czy może jednak słupy z jednym wysięgnikiem dla każdego toru osobno? Schemat jest na pierwszej stronie wątku
PS.
Co do kamerki - znalazłem taką, która powinna zmieścić się w budę lokomotywy, posiada moduł WiFi i nagrywa w HD. Co powinno dać możliwość przesyłania obrazu na żywo podczas imprez. Niestety to jeszcze chwila. Kamera jest jeszcze w Hongkongu

i co dziwne razem z kosztami przesyłki jest o 1/3 tańsza niż w sklepach w Polce.