Schemat się nie zmienił. Jest taki jak na pierwszej stronie. Po prostu w kuchni mieszczą się akurat 3 skrzynki. Już nic nie poprawię wszystkie skrzynki są zrobione, przejezdne oraz zrobiony jest "prowizoryczny" panel sterujący. W przyszłości może drobię dodatkowe skrzynki żeby zwiększyć DUT.
Na pierwszej stronie jest zdjęcie całości.
Założenie jest takie że bocznica przyjmuje jeden pociąg bocznicowy, na tor 106, lokomotywa po zostawieniu wagonów i oblocie, odbiera z toru 107 wcześniej uformowany skład. Pociąg bocznicowy wyjeżdża, a lokomotywa manewrowa sortuje wagony z toru 106. Prawda jest taka że na imprezie bocznica będzie mogła przyjąć max 4 składy bez możliwości manewrów w okolicy magazynu.
Dlatego jest jeden semafor wyjazdowy usytuowany zaraz za anglikiem. Oczywiście odnośnie ustawienia semaforów możemy podyskutować aby całość była jak najlepiej zbliżona do rzeczywistości. Weźcie też pod uwagę że będą urządzenia ręczne kluczowe. Nastawnia bezpośrednio obsługuje semafory, zwrotnice są przestawiane w terenie.
Co do debiut możliwe że będzie na FREMO w Wołowie, natomiast na pewno będę chciał żeby bocznica pojawiła się w Krakowie na Mikołajki

Może po wakacjach w Toruniu lub Gdańsku. Wszytko będzie zależało od postępów prac. Nie wiem jak długo żona wytrzyma "warsztat" w kuchni
