Ale nie tylko. Takze 537. Obie "siodemki" powstaly z gladkich lamancow.
Tak jest jeszcze
544 też z gładkiego łamańca, ale...
...model ET41 produkcji HCP Cegielski Piko jest
ryflowany, a nie gładki...
Więc nie zrobi z niego EU07-
537, ani
544...
Była jeszcze jedna z ryflowanego, ale nie pamiętam jaki numer...
No własnie z ryflowanego członu ET41, powstała EU07-
545
Więc Pikowski człon ET41 na EU07-545 tak jak pisałem wcześniej, jak najbardziej się nadaje.
Z tym, że musi pozyskać drugą kabinę, żeby wstawić i tabliczki, oraz "nosek" z gniazdami sterowania wielokrotnego
[DOUBLEPOST=1443351488,1443350626][/DOUBLEPOST]
Dotarła dzisiaj do mnie moja ET41-152-A / 149-B . W sumie szczęście, bo pierwsza seria jest nie do kupienia i szkoda oddać człon A . Ale co zrobić z członem B, kiedy kocham tabor południowej Polsk?i. Namieszał Chińczyk .
Pomyłka polega na tylko na numeracji, czy jest jeszcze coś, na przykład oba człony może posiadają napęd?
Albo oba człony nie posiadają go wcale...
Swoją drogą produkowane w Europie modele nie miały takich przygód (poza Roco po opanowaniu przez Niemca i przeprowadzce do Hallein), ale małe żółte rączki zawsze coś spie****lić muszą, nawet zestawienie numerków.