Konrad przekonaj się szybko do aero. Patynka niezła ale zieleń bije po oczach,w stosunku do innych przybrudzeń. Potrzeba by też zaczernić filtry i drzwi pod nimi,
odrobinę rdzy z czernią pod wlotem do hamulca dynamicznego.
Widzę że działałeś washem, odrobinę więcej pomiędzy krawędzie drzwi i pomiędzy kabinę a nos- jak z pędzelka za dużo leci można po większej igle dozować.
A tu przepis pod aero: (zdjęcia to stary/przeskalowany Athearn)
Wash w zagłebienia.
Nastęnie miesznka do aero na cały model włącznie z dachem (likwidujemy świecenie się fabrycznego modelu) 1część farby białej+1część farby szarej + 4 części
rozcieńczalnika.
Robimy kolejną miesznakę tzw dark skin tone (kolor zbliżony do Humbrol 61) może być odrobinę ciemniejszy przez dodanie kropli brązu. 1część farby i 3 części rozcienczalnika. Malujemy model z boku po wózkach i zbiorniku , czołownice i pług:
Teraz pudry kolory w zależności miejsc. Jeśli malujemy aero rezygnujemy z czarnego pudru na tzw wloty do filtrów (te za kabiną) i dach-to zrobimy czarną farbą.
Utrwalamy pudry:
Czernie potrzebne będą dwie matowa i błyszcząca. Przygotowujemy matową miesznkę 1 do 4 i malujemy szerszym strumieniem nad przedziałem filtrów i w kierunku tyłu coraz bardziej skupionym. Na obudowach wiatraków sadza powinna być widoczna jeśli patrzymy od przodu na lokomotywę.
Następnie delikatnie spryskamy same filtry i wloty na bokach. Płaskim pędzlem nakładamy podłużne zacieki pod filtrami.
Czas na błyszczącą też 1 do 4 i slinym strumieniem koło wylotu spalin. Resztką farby malujemu szerokim pędzlem zacieki na zbiorniku. Pod wlewami ale też w innyh miejscach. Na koniec rdzawimy sprzęg.
ps. jeśli nie chcemy użyć pudrów to używamy farb olejnych mocno rozcieńczonych.
odrobinę rdzy z czernią pod wlotem do hamulca dynamicznego.
Widzę że działałeś washem, odrobinę więcej pomiędzy krawędzie drzwi i pomiędzy kabinę a nos- jak z pędzelka za dużo leci można po większej igle dozować.
A tu przepis pod aero: (zdjęcia to stary/przeskalowany Athearn)
Wash w zagłebienia.
Nastęnie miesznka do aero na cały model włącznie z dachem (likwidujemy świecenie się fabrycznego modelu) 1część farby białej+1część farby szarej + 4 części
rozcieńczalnika.
Robimy kolejną miesznakę tzw dark skin tone (kolor zbliżony do Humbrol 61) może być odrobinę ciemniejszy przez dodanie kropli brązu. 1część farby i 3 części rozcienczalnika. Malujemy model z boku po wózkach i zbiorniku , czołownice i pług:
Teraz pudry kolory w zależności miejsc. Jeśli malujemy aero rezygnujemy z czarnego pudru na tzw wloty do filtrów (te za kabiną) i dach-to zrobimy czarną farbą.
Utrwalamy pudry:
Czernie potrzebne będą dwie matowa i błyszcząca. Przygotowujemy matową miesznkę 1 do 4 i malujemy szerszym strumieniem nad przedziałem filtrów i w kierunku tyłu coraz bardziej skupionym. Na obudowach wiatraków sadza powinna być widoczna jeśli patrzymy od przodu na lokomotywę.
Następnie delikatnie spryskamy same filtry i wloty na bokach. Płaskim pędzlem nakładamy podłużne zacieki pod filtrami.
Czas na błyszczącą też 1 do 4 i slinym strumieniem koło wylotu spalin. Resztką farby malujemu szerokim pędzlem zacieki na zbiorniku. Pod wlewami ale też w innyh miejscach. Na koniec rdzawimy sprzęg.
ps. jeśli nie chcemy użyć pudrów to używamy farb olejnych mocno rozcieńczonych.