• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Parada Parowozów 2014

hugwa

Moderator
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
388 26 4
#62
...a po drodze ze cztery końce świata.
Ale będą też wybory, więc Daniel będzie miał się czym ekscytować ;-)
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.663 60 3
#71
Pozostałe parowozy które stały razem z Ty5-10 stan fatalny Wszedłem na Ty51 183 w kabinie to jest tragedia nawet strach chodzić bo podłoga jest dziurawa. Jest "zamknięta" Ol49-7 (zaspawane drzwi).
Na Pt 47-112 jest noclegownia bezdomnych. Ty51 223 zamknięty i Ol49 85 zamknięta.
P5010262.JPG P5010264.JPG P5010288.JPG P5010289.JPG P5010290.JPG P5010291.JPG P5010295.JPG P5010297.JPG P5010298.JPG P5010299.JPG [DOUBLEPOST=1399487400,1399486730][/DOUBLEPOST]I jeszcze przetaczanie parowozów
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.663 60 3
#73
Zdemolowany wagon i dźwig
 

Załączniki

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
49 0 0
#74
Pm36 nikt już nie naprawi. Oprócz nowych kapci trzeba też zrobić nowy kocioł (stopień zużycia podobny jak w Pt47-65), a dla tego parowozu nie ma praktycznie żadnego zatrudnienia (ciężkich turystycznych nie pociągnie bo raz że kocioł pary w niej robić nie chce a dwa że Hela ma straszną tendencję do poślizgów). Wg planów jakie były dla spółki Parowozownia Wolsztyn która miała powstać utrzymywane przy życiu miały być Pt47-65, Ol49-59 i Ol49-69. Oczywiście spółka się posypała zanim jeszcze powstała, teraz będzie "Instytucja kulturalna" cokolwiek to znaczy, niemniej w obecnej chwili dla Pm36 miejsca tam nie ma.
A w sprawie Tr5-65 chodzą plotki, że ma trafić na naprawę główną do Chabówki i tam też ma pozostać w miejsce Tr12-25 która ma nie być już naprawiana (poziom zużycia podwozia sprawia że naprawa jest nieopłacalna). Ile w tym prawdy - przypuszczam, że samo PKP Cargo nie do końca wie.

Sieniawa Lubuska...Dalej,za rozjazdem, w kępie drzew są ubytki torów - koniec trasy...Z wycieczki pociągiem retro "Joanina".
I bardzo szkoda, już kiedyś o tym wspominałem na tym forum. Dalej trasa ta biegnie do Międzyrzecza przez Nietoperek. Odcinek Nietoperek - Międzyrzecz jest przejezdny (linia znaczenia strategicznego do MRU), gdyby odcinek Sieniawa - Nietoperek dało się przejechać można by jeździć w relacji: (Zbąszynek - Świebodzin) - Toporów - Łagów - Międzyrzecz - Pszczew - Międzychód - Sieraków. Taka trasa łącząca wszystkie główne ośrodki wypoczynkowe Pojezierza Lubuskiego a także biegnąca w okolicach MRU miałaby, moim zdaniem, spory potencjał turystyczny.
 
Ostatnio edytowane:

krzy.lok

Znany użytkownik
Reakcje
607 17 0
#75
Ja oglądam te Wasze fotki z Wolsztyna i czytam komentarze, to dochodzę do wniosku że już wkrótce na paradach w Wolsztynie będziemy podziwiać tylko parowozy naszych sąsiadów z południa i zachodu :niepewny:
 

daniel loko

Zieleninka
Reakcje
1.788 13 0
#77
I na koniec fotki z wycieczki pociągiem do Łagowa i Sieniawy Lubuskiej..:) Wycieczka obfitowała w różne ciekawostki między innymi pociągiem jechał Dariusz Rosati ze świtą z PO i z agitacją wyborczą ,a co najciekawsze, pod drodze do Sieniawy Lub., przed parowozem nagle spadło drzewo na tory, ale straż pożarna, obchodząca tego dnia swoje święto, uporała się w dziesięć minut z przeszkodą i można było jechać dalej.:).
dsc07425.JPG dsc07426.JPG dsc07427.JPG dsc07428.JPG dsc07429.JPG dsc07430.JPG dsc07432.JPG dsc07435.JPG dsc07437.JPG dsc07438.JPG dsc07439.JPG dsc07440.JPG
 

Podobne wątki