• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Osobowe i sportowe 1:43 - mafo

OP
OP
mafo

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
25.925 387 20
Dzięki koledzy za wpisy. (y)

Pozostając wśród polskich kierowców w wyścigach samochodowych dziś kolejny model.
W 2016 r. w wyścigu 24-godzinnym wyścigu na torze SPA w Belgii wśród kierowców szwajcarskiego teamu Kessel Racing za kierownicą Ferrari 488 GT3 z numerem bocznym 11 jadącego w klasie Pro-Am Cup zasiadał kolejny polski kierowca wyścigowy - Michał Broniszewski. Pozostałą część załogi tego Ferrari stanowiło trzech Włochów - Alessandro Bonacini, Andrea Rizzoli, Giacomo Piccini. Pomimo panujących na torze trudnych warunków m. in. przez zmieniającą się pogodę, zespół dojechał do mety, i zajął 5 miejsce w swojej klasie i 22 miejsce w klasyfikacji ogólnej. Przejechał 521 okrążeń toru (zwycięzca w tej klasie przejechał 527 okrążeń).

Ferrari 488 GT3 wyprodukował Looksmart.

Na początek znaleziony ostatnio skrót z tego wyścigu: 24h SPA 2016

Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 001.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 002.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 003.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 004.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 005.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 006.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 007.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 008.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 009.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 010.jpeg
Ferrari 488 GT3 Spa 2016 Broniszewski 011.jpeg
 
OP
OP
mafo

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
25.925 387 20
Miło, że modele się podobają. :) Dzięki Koledzy za wpisy. (y)
 
OP
OP
mafo

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
25.925 387 20
Dzięki koledzy za komentarze. (y)

Dziś idziemy do roku ubiegłego. Kolejna edycja wyścigów WEC (World Endurance Championships) i 24-godzinny wyścig na torze w Le Mans. Tym razem nasza rodzima piekarska firma wystawiła dwa samochody. W barwach Inter Europol Competition wystartowały samochody Oreca-07 z silnikiem Gibson, jeden z numerem 34, a drugi z numerem 43. Za kierownicą zespołu z nr 34 zasiadali: Polak - Jakub Śmiechowski, Brytyjczyk - Alex Brundle oraz Meksykanin - Esteban Gutierez. Natomiast za kierownicą zespołu z nr 43 zasiadali: Brazylijczyk - Pietro Fittipaldi, Duńczyk - David Heinemeier Hansson oraz Szwajcar - Fabio Scherer.
Zespół z nr 34 zakończył wyścig na 17 pozycji w klasyfikacji generalnej i jednocześnie na 13 pozycji w swojej klasie, przejeżdżając 365 okrążeń, a zespół z nr 43 uplasował się na 18 pozycji w klasyfikacji generalnej i jednocześnie na 14 pozycji w swojej klasie, przejeżdżając 364 okrążenia toru.

Modele tych samochodów wyprodukował Spark.

Na początek Oreca 07 Inter Europol Competition nr 34 - 24H Le Mans 2022

InterEuropol 34 LM 2022 001.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 002.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 003.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 004.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 005.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 006.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 007.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 008.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 009.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 010.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 011.jpeg
InterEuropol 34 LM 2022 012.jpeg
 
OP
OP
mafo

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
25.925 387 20
Dzięki koledzy za słoneczko i serduszko. (y)
Dziś drugi model samochodu z wyścigu na torze Le Mans.

Oreca 07 Inter Europol Competition nr 43 - 24H Le Mans 2022

InterEuropol 43 LM 2022 001.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 002.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 003.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 004.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 005.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 006.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 007.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 008.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 009.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 010.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 011.jpeg
InterEuropol 43 LM 2022 012.jpeg
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
28.384 109 2
Oba modele są świetne chociaż osobiście wolę auta sportowe które bardziej swoim kształtem przypominają pojazdy cywilne, flaga Polski na modelach robi robotę :)
 
OP
OP
mafo

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
25.925 387 20
chociaż osobiście wolę auta sportowe które bardziej swoim kształtem przypominają pojazdy cywilne
Popieram Cię Marcinie w całej rozciągłości. Też wolę samochody, które mają większy udział pojazdów cywilnych. Ale te są u mnie tylko dlatego, że to polska załoga i polskie barwy... To samo dotyczy tych "bolidów LMP2" z Kubicą...
 

Drozdzik

Znany użytkownik
Reakcje
1.725 0 0
Wygląd mają jak samochodziki wyścigowe dla dzieci. Torowisko-bandy i sterowanie Tak mi się skojarzyło na pierwszy rzut oka. Ale plus za akcent Polski i modele.
 
OP
OP
mafo

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
25.925 387 20
Dzięki koledzy za dwa komentarze. (y)

Dziś cofamy się do 1981 r. i do 7 rundy wyścigów DRM, czyli Deutsche Rennsport Meisterschaft na torze Norisring.
Za kierownicą BMW M1 Turbo z numerem bocznym 51 w zespole Schnitzer-a zasiadł Hans Joachim Stuck. Samochód startował w specyfikacji Grupy 5. Hans zajął 1 miejsce w klasyfikacji przejeżdżając 60 okrążeń toru w czasie 54 minuty i 42,1 sekundy. Łącznie przejechał 138 km ze średnią prędkością 151,336 km/h.
Model BMW M1 Turbo z tego wyścigu wyprodukował Spark.

BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 001.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 002.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 003.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 004.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 005.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 006.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 007.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 008.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 009.jpeg
BMW M1 Norisring 1981 Schnitzer 010.jpeg
 

Irokez46

Znany użytkownik
Reakcje
11.501 47 0
Nie tylko Spark. Wszystkie firmy a przynajmniej zdecydowana większość idzie na łatwiznę co nie zmienia faktu że model i tak mi się podoba mimo tych felg.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Skala 1:43 776

Podobne wątki