Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Garbuska w czerwieni też świetnie wygląda, jeden mały detal nie pasuje mi we wszystkich Warszawach to kołpaki są po prostu w niewłaściwym kształcie i lekko przeskalowane, o ile w modelach gazetkowych to jeszcze można było przymknąć na to oko tak w wydanich dużo droższych to ten element powinien być już właściwie wykonane. Żeby nie było nie narzekam bo ogólnie te modele bardzo mi się podobają
Nie narzekasz Marcinie. Też mi się nie podobają te za duże kołpaki. Niestety, nie mamy na to wpływu i pozostaje tylko sobie ponarzekać tu, albo nie kupić takiego modelu...
Też mi to nie pasuje do końca... Ale nie walczę z tym, bo nie mam prawidłowych kół do Warszaw. Może kiedyś gdzieś się takie prawidłowe kupi, to wymienię...
Ostatnio udało mi się kupić kolejny model sportowego BMW M1, tym razem z serii Procar z 1979 r. Za kierownicą zasiadał Manfred Winkelhock. Pomimo ukończenia tylko dwóch z ośmiu wyścigów w sezonie uplasował się na 13 miejscu gromadząc 20 punktów.
Model zrobiła firma Minichamps. BMW M1 - Procar Series 1979
Miło, że model się podoba.
Dziś model w wersji dealerskiej. BMW M1 w klasycznych barwach BMW Motorsport. Za kierownicą tego egzemplarza zasiadał brazylijski kierowca Nelson Piquet. Pomimo, że ukończył tylko dwa wyścigi z ośmiu w sezonie 1979 r., to w sumie zajął 6 miejsce w klasyfikacji kierowców gromadząc 35 punktów. Na torze Dijon był pierwszy, a na torze Silverstone był drugi.
Model wykonany został przez Minichamps w wersji dla dealerów BMW. BMW M1 #6 Nelson Piquet