Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ciekawe czy jest szansa na tą gondolę rumuńską w barwach PKP z lat 80'tych? Pamiętam jako dziecko siedziałem na stacji i liczyłem ile ich jest w składzie pociągu. Bardzo mi się podoba ta konstrukcja.
Ciekawe czy jest szansa na tą gondolę rumuńską w barwach PKP z lat 80'tych? Pamiętam jako dziecko siedziałem na stacji i liczyłem ile ich jest w składzie pociągu. Bardzo mi się podoba ta konstrukcja.
Do dziś mam w oczach widok jednej , dwóch , trzech rumuńskich gondoli jak ciągnęły się w wahadłach węglowych i próżnych ciągniętych przez ET22 i ET21 na wiaduktach kolejowych obok Stawu Płaszowskiego na krakowskim Podgórzu w latach 90.
Budziły szczególne emocje ! kształtem swej konstrukcji ...
W oznaczeniu epoki IVb , IVc , Va i Vb mamy je na 100% w modelu !
_______________________________________________________________________________________________
Sound-Dampflok Pm2 PKP IV
Erscheinungsdatum:vrs. lieferbar 01.2024
Ale zaryzykuję stwierdzenie, że te Fleischmanowskie Donnery były i są (tzn. te stare Made in Germany) bardzo dobre. Przynajmniej nic z nich nie odpada, detal jak dla mnie na wystarczającym poziomie i nawet przez szkło powiększające braków / skaz fabrycznych się nie dopatrzyłem. Fleischmannowskich Donnerów nie zamienię na żadne inne (w których to są krzywo doklejone detale i braki w detalach bo coś odpadło).
Dziękuję za pytanie. Nie musimy sobie "panować", jeśli możesz nazywaj mnie rodakiem, przyjacielem, kompanem. Mam Donnery Fleischmann, Roco i Marklin. Kiedyś miałem też PIKO. BRAWY nie kupuję bo ich modele mają krzywo zamontowane "zderzaki" / bufory.
To są wagony w wersji jeszcze oryginalnej bez zmian wprowadzonych przez PKP? Wadą tych modeli są wielkie nity i szerokość podwozia względem nadwozia. Chyba Brawa ceni się cztery razy bardziej niż Roco.
Jak donosi włoski aperiodyk CFiM ( "Corriere ferroviario in miniatura" ) * Rok 2024 może być końcem monopolu na rynku polskim cysterny 406R ( Piko,Robo) w segmencie 4 osiowych cystern polskich konstrukcji. Miałoby to oznaczać pojawienie się nowego typu i nowego producenta .
Jak donosi włoski aperiodyk CFiM ( "Corriere ferroviario in miniatura" ) * Rok 2024 może być końcem monopolu na rynku polskim cysterny 406R ( Piko,Robo) w segmencie 4 osiowych cystern polskich konstrukcji. Miałoby to oznaczać pojawienie się nowego typu i nowego producenta .
Jak donosi włoski aperiodyk CFiM ( "Corriere ferroviario in miniatura" ) * Rok 2024 może być końcem monopolu na rynku polskim cysterny 406R ( Piko,Robo) w segmencie 4 osiowych cystern polskich konstrukcji. Miałoby to oznaczać pojawienie się nowego typu i nowego producenta .