I nie do końca tak to było z oznaczeniami, choć co do zasady o której pisał Andrzej to jak najbardziej w latach '70 i '80 nie było szansy spotkać SU45. Jak już chcemy być mega szczegółowi to pierwszy prototyp czyli maszyna 301D miała oznaczenie SU45 (w ogóle pierwotnie miały mieć SU44 ale gagariny szybciej wpisano na stan). Rok 1965:
http://www.locomotives.com.pl/Diesels/SU45_62.htm
Natomiast co do zmiany oznaczeń z SP na SU... Pierwsza przebudowana 074 załapała się jeszcze na zielone czoło i jakiś czas jeździła jako SP mimo muf na czole. Zamiana fizyczna oznaczeń na pudle czasem była nanoszona przy przebudowie a czasem nie. Jeszcze w latach 2000 jeździły fiaty z elektrycznym ogrzewaniem i oznaczeniami SP na pudle. Ostatnią znaną mi sztukę fotografowałem osobiście w 2007 roku z oznaczeniami SP45-099 na pudle w Czerwieńsku, gdzie stała od około trzech lat odstawiona, a była to jedna z pierwszych przebudowanych jeszcze na poczatku lat 90.
Fakt jest faktem że od 1.01.1992 odbyła się zmiana oznaczeń w papierach wszystkich dotychczas przebudowanych i każdej kolejnej. Co nie pokryło się nieraz z tym co na pudle.