To prawda że Roco opracowało całkowicie na nowo BR86 ( na PKP TKt3 ) . Posiadam go w DB.
Oba modele Fleischmann,a i Roco są na pierwszy rzut oka łudząco podobne ponieważ starsze opracowanie Fleischmann,a ma wykonaną przestrzennie armaturę podobnie jak model Roco.
To co przemawia za Roco to nowy napęd i idąca za tym większa kultura pracy , nowa elektronika , zdecydowanie większy ciężar modelu.
( sędziwy 40 letni ! pionowy trójpolowy silnik Fleischmann pracował głośno )
Oczywiście dobrze się stało że do naniesienia oznaczeń PKP na epokę IIIa-b użyto nowe opracowanie Roco.
Jednak nie jest to model spolonizowany na epoki IIIb-c / IVa a jedynie przeoznakowany zgodnie z powojenną rzeczywistością.
W dodatku droższy o ca.20% od wersji DB , OBB ...
W linku zdjęcia TKt3 bez podgrzewacza i z polskim umiejcowieniem tylnych lamp...
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=lok&typ=9&seria=338&lok=13411&numer=16&title=TKt3-16
Oba modele Fleischmann,a i Roco są na pierwszy rzut oka łudząco podobne ponieważ starsze opracowanie Fleischmann,a ma wykonaną przestrzennie armaturę podobnie jak model Roco.
To co przemawia za Roco to nowy napęd i idąca za tym większa kultura pracy , nowa elektronika , zdecydowanie większy ciężar modelu.
( sędziwy 40 letni ! pionowy trójpolowy silnik Fleischmann pracował głośno )
Oczywiście dobrze się stało że do naniesienia oznaczeń PKP na epokę IIIa-b użyto nowe opracowanie Roco.
Jednak nie jest to model spolonizowany na epoki IIIb-c / IVa a jedynie przeoznakowany zgodnie z powojenną rzeczywistością.
W dodatku droższy o ca.20% od wersji DB , OBB ...
W linku zdjęcia TKt3 bez podgrzewacza i z polskim umiejcowieniem tylnych lamp...
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=lok&typ=9&seria=338&lok=13411&numer=16&title=TKt3-16
- 4
- 1
- Pokaż wszystkie