• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2021

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
14.317 602 30
może chodzi Wam o Zagórz nad Osławą w Bieszczadach?
Oczywiście, że chodzi o ten Zagórz, tam właśnie była parowozownia i m.in. tam stacjonowały parowozy TKt3. Była już o tym mowa przy wcześniejszej dyskusji z okazji ukazania się poprzedniego wydania tej konwersji przez Modelmanię.
 

Rafał_A

Aktywny użytkownik
Reakcje
190 35 1
(...) o parowozowni Zagórze już nie wspominając.
Bo to jest taka furtka dla kolekcjonerów, którzy chcieli by być modelarzami, ale mają dwie lewe ręce. ;)
Oto bowiem od teraz każdy może sobie kupić ten model, a potem w utworzonym na forum wątku pochwalić się "Dokonałem zmian mających na celu większe upodobnienie do oryginału. M.in. zmieniłem przydział z fikcyjnego na właściwy".
Co prawda ta zmiana fikcyjnego na właściwy to tylko zamalowanie na zielono ostatniej litery, ale za to jak to poważnie brzmi, prawda? :D ;)
 

404W Eaos

Aktywny użytkownik
Reakcje
170 9 0
Jesienna nowości od Tilliga.
Nr kat. 70051 - zestaw trzech wagonów towarowych kolei Debreczyńskiej z epoki II (PKP R 561 321, Tow. Naftowe "LIMANOWA", Rev. N Sącz 5 1 28).
Zobacz załącznik 838757 Zobacz załącznik 838762 Zobacz załącznik 838758 Zobacz załącznik 838763
Źródło: facebook.com/LokoMotyw
Tzn. Kolei Debreczyńskiej jest cysterna Shell, kolejna to PKP i węglarka rumuńskich CFR. Mimo wszystko ładnie się prezentuje. Szkoda, że Tillig i MaTrix mają takie podejście do składów historycznych.
 

404W Eaos

Aktywny użytkownik
Reakcje
170 9 0
Ten wyżej to chyba będzie CSD, a niżej nasz PKP - ALE CZY NA PEWNO ? [jak mówili w jednym filmie]. Trzeba lepszych zdjęć by stwierdzić, czy coś nie jest pokręcone. Miejmy nadzieję, że Exact wróci do współpracy z PMR, i nie będzie już takich kwiatków jak ostatnio wydawane węglarki i cysterny.
 

Ropu

Znany użytkownik
Reakcje
1.425 30 2
Nie wiem niestety jaką szerokość miały niemieckie Gbs, ale szwajcarskie miały 2650mm - w skali 1/87 to 30,46mm, a wagony ExactTrain SBB Gbs mają jakieś 30,8mm.
W miejscu drzwi przesuwnych mają 2968mm szerokości - czyli w skali powinny mieć 34,1mm. ExactTrain maja 33,9mm szerokości.
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 172
Tabor 28
Tabor 165
Tabor 18
Tabor 521

Podobne wątki