Panowie, bijecie pianę o model Tilliga, nie wiem czemu ma to służyć. Mówicie o zgodności z oryginałem. Czy ktoś widział ostateczny wybór, czy ktoś przestudiował dokumentację, wpierw do niej docierając? Większość wypowiedzi opiera się na stwierdzeniu, słyszałem, gdzieś czytałem. Panowie trochę ogłady dla samego siebie, w końcu nikt nie jest omnibusem, no i szacunku do drugiego człowieka. Kiedyś te forum służyło, częściej także Martela także, do tego by od osób starszych, doświadczonych dowiedzieć się więcej o polskiej kolei. Teraz ten kto głośniej krzyczy to ma rację? Taki porządek chcemy? Bo takie czasy mamy? Cechą ludzi naprawdę inteligentnych jest to, że mając wiedzę i tak na 100% nie są jej pewni, a jeśli wiedzy nie mają, to z pokorą słuchają, uzupełniają i z grzecznością o nią pytają. Wcale się nie dziwię, że już od wielu lat nie odzywają się tu znakomitości w wiedzy modelarskiej i kolejowej, bo twierdzą, że już nie warto. Ja jeszcze myślę, że warto, że da się jeszcze to zawrócić, tylko potrzeba ogłady, tych co wiedzą, i tych co pytają.
Są autorytety, tylko są zakrzyczani. Przez kogo? Przez chamstwo. Bo nie ten ma rację co ma wiedzę, tylko który wulgarnie chcę coś powiedzieć, niekoniecznie do powiedzenia coś mając.
Wrócę do Tilliga i przykładu- pytania: a czy prezentowany model Exact Train Klagenfurt w III epoce jest bezbłędny?? Ja odpowiedź znam. Ale i tak go zamierzam kupić, bo dla zakresu tych lat, gdzie na tym forum już pamięta te lata z autopsji tylko garstka, ciężej jest zrobić bezbłędny model. W pierwszej kolejności trzeba dotrzeć i zapoznać się ze sposobem oznaczania taboru z zachowaniem okresu występowania i znaczenia tego oznakowania, szczególnie tego na ramie. To pierwszy krok do pełnego poznania historii kolei, taboru tamtych lat. Zapraszam
Są autorytety, tylko są zakrzyczani. Przez kogo? Przez chamstwo. Bo nie ten ma rację co ma wiedzę, tylko który wulgarnie chcę coś powiedzieć, niekoniecznie do powiedzenia coś mając.
Wrócę do Tilliga i przykładu- pytania: a czy prezentowany model Exact Train Klagenfurt w III epoce jest bezbłędny?? Ja odpowiedź znam. Ale i tak go zamierzam kupić, bo dla zakresu tych lat, gdzie na tym forum już pamięta te lata z autopsji tylko garstka, ciężej jest zrobić bezbłędny model. W pierwszej kolejności trzeba dotrzeć i zapoznać się ze sposobem oznaczania taboru z zachowaniem okresu występowania i znaczenia tego oznakowania, szczególnie tego na ramie. To pierwszy krok do pełnego poznania historii kolei, taboru tamtych lat. Zapraszam
Ostatnio edytowane:
-
6
-
15
- Pokaż wszystkie