Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Nie patrzył bym tak na epoki. Wydaje mi się, że, jeśli przyjmujemy że 6 epoka zaczyna się w 2008 roku, to tego typu wagony jeździły w Kiepurze wcześniej.
No tak, tylko, że z wagonami LS Models 48002 można było zestawić restauracyjny z Polonii (w malowaniu Kiepury). To odzwierciedlało realny skład. Natomiast jest to jednak zupełnie inny wagon niż zapowiedź ACME.
Nie znam dokładnie wspomnianych modeli LS Models, ale w latach 2004-5 w "Kiepurze" jeździły dwa rózne typy wagonów restauracyjnych. Jeden miał w dachu wycięcie po pantografie (ale samego odbieraka nie było), jak w tym modelu ACME, drugi miał dach równy i gładki na całej długości, bez miejsca po pantografie. Nie wiem, na ile model ACME wiernie oddaje ten pierwszy typ.
No tak, tylko, że z wagonami LS Models 48002 można było zestawić restauracyjny z Polonii (w malowaniu Kiepury). To odzwierciedlało realny skład. Natomiast jest to jednak zupełnie inny wagon niż zapowiedź ACME.
Restauracyjny z Kiepury ma datę rewizji z 2009 roku. Więc raczej nie pasuje. Natomiast wagony z zestawu LSM 2004 rok. Zatem nie wiem czy ten restauracyjny od ACME lepiej się nie nada
Czy ktoś może więcej napisać by Ty45 od EFC? Wiem mniej więcej poprzez relacje Zbyszka Gałczyńskiego jakie numery były pokazane, ale może ktoś wie jakie przydziały są proponowane?
No chyba nie do końca. Takie zestawienie, o którym pisałem powyżej istniało, a na dowód podaję link:
(17 sek. i dalej). Tu są nawet dwa restauracyjne (Kiepura i IC). Zatem nadal nie wiem jak czy zapowiedź ACME też będzie się nadawała do takiego składu.
w latach 2004-5 w "Kiepurze" jeździły dwa rózne typy wagonów restauracyjnych. Jeden miał w dachu wycięcie po pantografie (ale samego odbieraka nie było), jak w tym modelu ACME, drugi miał dach równy i gładki na całej długości, bez miejsca po pantografie.
Ja osobiście nie widziałem wagonu z miejscem po/na odbierak. Ciekawy wagon a jeszcze ciekawsza cena (ca €85). Z tego co pamiętam to wagony restauracyjne DB często się psuły i rzadko jeździły. Jest gdzieś wątek poświęcony zestawieniu wagonów do Kiepury gdzie chyba warto pociągnąć dyskusję
Czy ma ktoś zamówionego Husarza "Niepodległa" w Modelmanii ? Pytam, ponieważ podczas gdy w niektórych sklepach już kończą się zamówione sztuki, tutaj jeszcze nie ma i nie wiadomo tak na prawdę kiedy będzie. Dziś miałem dostać i to był już termin 3 raz przekładany, teraz , że może w przyszłym tygodniu. Pamiętam jak było z Gagarem 1240, że tez dostawałem zwody a potem okazało się, że pierwsza partia już się rozeszła i musiałem czekac na drugą.
Nie pokazywałem tych fotek w temacie o Hobby -bo Konrad pokazał tą cysternę.
Ja co prawda robiłem zdjęcia też przez szybę -ale może są trochę wyraźniejsze.
Z dedykacją dla wszystkich wyczekujących tego modelu cysterny i dla @FENIX -a .
Zdjęcia z każdej strony cysterny.
Mógłby ktoś przybliżyć mi tą konstrukcję ?
Jaka była historia tych wagonów ?
..................................................................
Jaka będzie cena tych wagonów ?
Dwuosiowa węglarka Wdoh z budką hamulcową, PKP epoka III b-c
Numer art. Tillig 501919
Cena detaliczna 159 zł
Numer inwentarzowy wagonu: 383 093 Wdoh
Rewizja ZNTK Stargard 24.8.57
Nn Śr. 1961
Nn Gł. 1965
Projekt modelu Tillig 501919 opracowała Pracownia PMR Krzysztof Koj.
Ilość modeli limitowana, bez wznowień nakładu. Model dostępny w polskich sklepach modelarskich
Model jest ladny ale nie da sie ukryc, ze zjawisko "lenistwa" dotarlo takze do projektantow 3D. Klamek przy zamykaniu klap nie chcialo im sie zmieniac. Liczy sie teraz tylko "Ctrl C" i "Ctrl V" ;