Bardzo kibicowałem GPM-owi bo wstrzelił się w rynkową lukę ale inni (A&S, reduced.pl) też ją odkryli więc pewnie stąd ten pośpiech.
		
		
	 
 A&S jakiś czas temu zrezygnował z robienia kolejnych modeli samochodów mimo dość ambitnych wcześniejszych planów (oczywiśce to co już ma chyba pozostanie w ofercie).
	
		
	
	
		
			@Astro
Do tej kwoty ponad 250, trzeba jeszcze doliczyc za elementy fototrawione i kalkomanie. Za nizsza kwote, mozna kupic zywiczne kity wraz z elementami fototrawionymi. GPM bardzo poszlo do gory z cenami.
		
 
		
	 
 No niestety, osobny ciągnik siodłowy znacząco podwyższa koszt zestawu, ale jeżeli chodzi o inne modele (osobowe, dostawcze i ciężarowe), to cena nadal jest moim zdaniem atrakcyjna.
Zacząłem oglądać zdjęcia innych szambiarek z Jelczem i chyba to wina złożenia kabiny. Niżej wklejam zdjęcie podobnego wozu. Widać że dół beczki jest na poziomie środką tylnego przetłoczenia pod szybką i przez to góra  wystaję ponad dach kabiny, a na zdjęciu złożonego modelu beczka zaczyna się na poziomie dołu tego przetłoczenia i to może sprawiać wrażenie, że jest zbyt mała średnica. Niestety nie mam jak sprawdzić na żywo, bo posiadam tylko samo podwozie z beczką bez kabiny.
Zacząłem oglądać zdjęcia innych szambiarek z Jelczem i chyba to wina złożenia kabiny. Niżej wklejam zdjęcie podobnego wozu. Widać że dół beczki jest na poziomie środką tylnego przetłoczenia pod szybką i przez to góra  wystaję ponad dach kabiny, a na zdjęciu złożonego modelu beczka zaczyna się na poziomie dołu tego przetłoczenia i to może sprawiać wrażenie, że jest zbyt mała średnica. Niestety nie mam jak sprawdzić na żywo, bo posiadam tylko samo podwozie z beczką bez kabiny.