• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny MTB - modele lokomotyw serii EU05/EP05

PP1970

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
3.205 88 0
Denerwujący jest popyt na te gniotki z mtb bo to prawdopodobnie blokuje prawidłowsze wykonanie, przez innego potencjalnego producenta ech...
Nie wyciągajmy tak daleko idących wniosków. Gdy PIKO zapowiedziało przełomowy model, jakim była ET21, ludzie nadal kupowali za tyle samo ET21 od MTB :eek: Gały na wierzch mi wyszły, ale kupowali - a jak pytałem dlaczego kupują, odpowiadali, że nie obchodzą ich tak drobne różnice! Co jednak nie przeszkodziło PIKO w wypuszczeniu wielu malowań tego modelu.
 

szprync3

Aktywny użytkownik
Reakcje
98 22 5
Nie wyciągajmy tak daleko idących wniosków. Gdy PIKO zapowiedziało przełomowy model, jakim była ET21, ludzie nadal kupowali za tyle samo ET21 od MTB :eek: Gały na wierzch mi wyszły, ale kupowali - a jak pytałem dlaczego kupują, odpowiadali, że nie obchodzą ich tak drobne różnice! Co jednak nie przeszkodziło PIKO w wypuszczeniu wielu malowań tego modelu.
Oby się spełniły twoje rozważania bo już bym chciał mieć ładnego Czesia
 

jacol_placol

Aktywny użytkownik
Reakcje
407 17 2
Wracając do tematu. Kto spawał EP05 23? i dlaczego po remoncie ma tak spie...... przód? Teraz się przyjrzeliśmy i to w ogóle nie przypomina oryginału. Dla chętnych niech dobrze popatrzą. Wyremontowany Czech nie zachowujący wymiarów odległości i zagięć na przodach.
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:

jacol_placol

Aktywny użytkownik
Reakcje
407 17 2
No i teraz przyjadą takie ludki z jakieś firmy robić skan 23 i cały misterny plan w p........ cyt klasyka.
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:

Pawelec PKP

Znany użytkownik
Reakcje
1.326 93 9
Wracając do tematu. Kto spawał EP05 23? i dlaczego po remoncie ma tak spierdolony przód? Teraz się przyjrzeliśmy i to w ogóle nie przypomina oryginału. Dla chętnych niech dobrze popatrzą. Wyremontowany Czech nie zachowujący wymiarów odległości i zagięć na przodach.
Nie mogę dopatrzeć się różnic :cry:Może ktoś dokładnie pokaże o co chodzi ... :niepewny:?
 

jacol_placol

Aktywny użytkownik
Reakcje
407 17 2
Nie mogę dopatrzeć się różnic :cry:Może ktoś dokładnie pokaże o co chodzi ... :niepewny:?
Oj są różnice. W 23: 1.rury w których są lampy, zostały wspawane za szeroko i za wysoko od czołownicy a jeszcze na dodatek są lekko rozbieżne. 2.Nie widać dokładnego zagięcia czoła z boku. 3. Rynna nad oknami bocznymi od jednej kabiny do drugiej jest za wysoko a powinna być niżej. Popatrzymy co jeszcze jest spaprane. Także sugerować się 22 i 16 tam jest jeszcze dobrze. Mechaniki jak się bierzecie za odrestaurowanie czegoś to zapoznajta się z dokumentacją.
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki