Zaraz. Roco zapowiada modele z oznaczeniami wyraźnie z ep. IVa, a w rzeczywistości zaczęto produkować te wagony w ep. IVb/c i to tylko na eksport? A do zakładów, których nazwa jest nadrukowana na pudle, trafiły dopiero w ep. V?
Trudno uwierzyć, że Roco odwzorowuje w ep. IVa wagon, który wtedy nie istniał... przecież mogą śmiało pomalować go w ep. V.
Tymczasem wcześniej padła zupełnie inna odpowiedź:
To w końcu jaki to typ wagonu? Pamiętajcie, że w katalogu jest fotomontaż.
Trudno uwierzyć, że Roco odwzorowuje w ep. IVa wagon, który wtedy nie istniał... przecież mogą śmiało pomalować go w ep. V.
Tymczasem wcześniej padła zupełnie inna odpowiedź:
To w końcu jaki to typ wagonu? Pamiętajcie, że w katalogu jest fotomontaż.
Talbot typu :
24V budowany pod koniec lat 50 Ostrowiec Św. - wersja eksportowa dla NRD ca.800szt
24V/2 budowany w latach 1960-1963 Ostrowiec Św. - wersja na rynek krajowych dla przewoźników spoza PKP
24V/3 budowany w latach 1960-1963 Ostrowiec Św. - wersja na rynek krajowych dla przewoźników spoza PKP
24V/4 budowany w latach 1960-1963 Ostrowiec Św. - wersja na rynek krajowych dla przewoźników spoza PKP
Łącznie wszystkie 3 wersje 429 szt.
24Ve budowany w latach 1965-1976 Świdnica - wersja na rynek krajowych dla przewoźników spoza PKP, 1433szt
421V budowany w latach 1979-1980 Świdnica - wersja dla Austrii, 300szt
421Va budowany w 1980r Świdnica - dla KG-HM Lubin, 10szt
421Vb budowany w 1990? lub 1995-1996? Świdnica - dla Zakłady Azotowe w Tarnobrzegu, 28 szt ( zapowiadany przez Roco )
Źródło : Atlas Wagonów Towarowych . Paweł Tereczyński