Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
zaraz sprawdzę[DOUBLEPOST=1375433750,1375433069][/DOUBLEPOST]Cholera ,te elektrowozy pracujące na PKP nie mają okien na bokach pudła, tylko albo długi wentylator lub iluminatory........
Ale jak to ja , nawet nabywszy taki model, nazwę go np . "Zosia" i będzie fajnie
W Polsce seria 163 (Skoda 71E) Czeskich Kolei ma imiona żeńskie: Wanda, Kasia, Basia, Jadwiga, Małgosia, Ela, Gabrysia, Oliwia, Beata, Agata, Helena, Zosia, Edyta, Kamila, Marysia, Grażyna
Ireny nie ma ładne imię - moja babcia miała na imię Irena
Warto też pamiętać, że maszynę serii 371 można podpiąć pod BWE a serii 180 pod skład "papug" PKP (EC Berolina, Paderewski, Posnania), ponieważ maszyny te jeździły regularnie na trasie Berlin-Rzepin.
tutaj: http://www.modellbau-wiki.de/wiki/BR_180 masz całą listę lokomotyw PIKO dedykowaną modelowi 180 (DR/DB/Railion) 371/372 (CSD/CD)
ten konkretny model jest z 2009 (już wyprzedany!) cena katalogowa - dość "gruba" 180 euro w 2012 roku wyszedł podobny 372-014-1 CD Cargo
Gdzieś była już mowa, tj. pisanina o tym, że brejlovec od Rivarossiego to nie jest czeski model
Tzn. jest czeską lokomotywą, ale produkowaną tylko na rynek włoski i tam tylko spotykaną. W CR takie nie jeździły.