Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
No i jest już w sklepie GPM Polonez ambulans, wersja podstawowa i z otwartymi drzwiami "ładowni" oraz kalkomania do niego (w sumie kalki na dwa modele wystarczają Zauważone problemy to lampy przednie - ciężko to i frezować i malować. Przydałaby się wersja z wgłębieniami zamiast lamp - łatwiej dopracować model. Drugi problem to delikatne "zawiasy tylnej klapy, a co za tym idzie podatne na wyłamanie przy usuwaniu podpór.
Na zdjęciu jeszcze bez dyskoteki na dachu:
UAZ 469 to chyba tak bardziej pod osobowe podchodzi? A GPM właśnie zapowiedział ten pojazd w wersji zwykłej i z otwartą maską i drzwiami i oczywiście dodatkami dla wersji milicyjnej (zdjęcia z fp GPM na fb
Czy ma to sens wypuszczać UAZa 469 w wersji zwykłej? Bardzo dobry model do konwersji wypuściła firma Busch. Dlatego mam wątpliwości że model GPM mu dorówna.
Nie widzę problemu w kolejnym, dobrym modelu UAZ-a, bo ten zachwycający Busch, jest mówiąc delikatnie -nieprzemyślany! Zwłaszcza łączenie ramy przedniej szyby, z opończą dachu!
Czy ma to sens wypuszczać UAZa 469 w wersji zwykłej? Bardzo dobry model do konwersji wypuściła firma Busch. Dlatego mam wątpliwości że model GPM mu dorówna.
Sens jest, bo choć model z wtryskarki jest trwalszy i ładniej wykończony na dzień dobry, to model Herpy jest droższy, nie ma wersji typowo polskiej, trzeba sobie kalki nałożyć, czasem malować, dodać koguta, dostępność w handlu też taka sobie. A taki model jak GPM pozwala wykazać się wszystkim, którzy lubią kleić i malować Do tego model GPM pozwoli na otwarcie drzwi i maski co daje większe możliwości robienia scenek rodzajowych na makiecie i dioramie.
@przemek_lipski
Obojętnie czy kupię model Buscha lub GPM w wersji zwykłej, to każdy z nich musi być pomalowany i mieć nałożoną kalkomanie. Jeśli chcę mieć typowo polską wersję. Cena modelu Buscha wcale nie musi być droższa niż GPM. W promocji można już ten model (UAZ czerwony krzyż) za niecałe 16€ kupić. Przypuszczam że model GPMu będzie ok 50 - 60zł kosztował.
Co do wersji z otwartą maską i drzwiami, to zgadzam się z tobą. Bo nikt takiej wersji UAZa nie produkuje.
@newermind
Masz rację, co do tego łączenia ramy rzedniej szyby z dachem. Mimo tej nieprzemyślanej wady konstrukcjyjnej, model daje dobrą bazę dla konwersji.
No i tutaj troszkę się mylisz, Uaza z otwartą maską drukuje Kotebi, notabene model ma ruchome koła dzięki mini łozyskom a kosztuje chyba 45 zł, jedyną wadą jest brak plandeki .
No i tutaj troszkę się mylisz, Uaza z otwartą maską drukuje Kotebi, notabene model ma ruchome koła dzięki mini łozyskom a kosztuje chyba 45 zł, jedyną wadą jest brak plandeki .
Wyjaśniałem co jest powodem, zrobienia modelu w takiej formie - zabezpieczenie przed odlewaniem. Na karałem się z "pasożytami modelarskimi" lubiącymi wpakować coś na skaner lub do silikonu. Malowanie nie stanowi kłopotu poniżej fotki z prototypu robionego ponad rok temu. Słowa więcej nie napisze bo to wątek o modelach od Grzegorza