Ładnie spatynowany bulkhead flat car i jest to realny wagon, nie wiem czy w tylko z oznaczeniem CPL były. Southern Pacific leasingowało takie same wagony od Golden West Service i na podstawie tego wagonu powstał model Roundhouse'a.
Wózki w lokomotywach GP38 i nie tylko były w realu też podmieniane. SP zamówiło GP38-2 na flexicoilach, ale kilka numerów zostało przygotowanych do walki ze śniegiem na przełęczy Donnera, w których podmieniono wózki na blombergi od GP40-2. Uznano że Bloombergi mają wyższą siłę hamowania i...śnieg z lodem zbierał się w innych miejscach niż we flexicoilu.
Nie warto przerabiać Mehano na DCC, jak nawet wymienisz silnik od dobrej firmy to i tak dalej będą problemy z wózkami,mają duże luzy na zębatkach i są nie precyzyjne,
ten sam problem co SM42 od PIKO. O jeździe manewrowej z małą prędkością można zapomnieć. Lokomotywy Mehano prawie wszystkie nie trzymają wymiarów,
RS11 jest za długi, RS2 ? to to napewno nie jest RS3 też nie, C628 jest za wysko osadzony z przeskalowaną kabiną.
GP38 life-like ma wymiary zgodne z rzutem oryginału. Dlatego też LL po updacie tego modelu wypuszczał go w serii PROTO 2000 lub jako Brava na rynku europejskim.
Co ciekawe te starsze LL mają lepsze zęabtki niż PROTO w których pękają.