kelo83 - Dziękuję bardzo
Wczoraj przeprowadziłem doświadczenia z długimi wagonami i podporami. Przy szerokości podpory do 8mm pomiędzy wagonem a licem podpory pozostaje ok. 3-4 mm luzu. To trochę mało. Dziś pomyślałem jeszcze o takim wariancie, gdzie będą 2 pośrednie podpory: jedna w peronie, a druga w miejscu gdzie międzytorze jest nieco najszersze. Środkowe przęsło będzie miało ok 33,5 cm, czyli ok 29 m w rzeczywistości.
Takie rozwiązanie pozwoli uniknąć podpór bliskim sąsiedztwie torów z dużym ruchem.
Rysunek:
Wczoraj przeprowadziłem doświadczenia z długimi wagonami i podporami. Przy szerokości podpory do 8mm pomiędzy wagonem a licem podpory pozostaje ok. 3-4 mm luzu. To trochę mało. Dziś pomyślałem jeszcze o takim wariancie, gdzie będą 2 pośrednie podpory: jedna w peronie, a druga w miejscu gdzie międzytorze jest nieco najszersze. Środkowe przęsło będzie miało ok 33,5 cm, czyli ok 29 m w rzeczywistości.
Takie rozwiązanie pozwoli uniknąć podpór bliskim sąsiedztwie torów z dużym ruchem.
Rysunek:
Ostatnio edytowane: